اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبرداد:

ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در اردبیل

ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در اردبیل
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت در 8 ماه نخست سال جاری نیز ۱۱۴ طرح در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، ثبت شده است که روند فعالیت انها نیز در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: در سال ۹۷، صد مورد مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شد که تا کنون ۹۰ درصد آن‌ها عملیاتی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در کنار این مصوبات، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان کمک‌های فنی وزارت امور اقتصاد و دارایی سرمایه‌گذار خارجی ثبت شده است که امیدواریم در مهلت مقرر به ثمر برسد.

,

مظفری در ادامه سخنان خود به فعالیت های این اداره کل در طول ۸ ماهه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: طی این مدت  ۲۴۸ مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شده که از  میان ۱۱۴ طرح ثبت شده در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، مشکل متقاضیان ۷۴ طرح به‌صورت کامل رفع و مابقی نیز در حال پیگیری است.

,

وی از تمامی سرمایه‌گذاران خواست برای انجام امورات سرمایه‌گذاری با مراجعه به سامانه پنجره واحد الکترونیکی درخواست خود را ثبت و یا به صورت مستقیم به اداره امور اقتصاد و دارایی مراجعه کنند تا فرایند سرمایه گذاری سریع تر انجام شود.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان سخنان خود از کاهش مدت زمان صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل خبرداد و گفت: اگر از نظر دستگاه‌های اجرایی مشکلی برای سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد ظرف حداکثر ۱۰ روز فرآیند استعلامات سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه