اخبار داغ

در هفت ماهه نخست امسال اتفاق افتاد

مراجعه روزانه 22 نفر به دلیل نزاع به پزشک قانونی یزد

مراجعه روزانه 22 نفر به دلیل نزاع به پزشک قانونی یزد
بر اساس آمارهای رسمی در هفت ماهه نخست امسال چهار هزار و 691 نفر مصدوم نزاع به پزشک قانونی استان یزد مراجعه کرده‌اند به عبارتی به طور میانگین تعداد مراجعه روزانه در استان به دلیل نزاع 22 نفر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بر اساس آمارهای رسمی در هفت‌ماهه نخست امسال چهار هزار و 691 نفر به دلیل نزاع به پزشک قانونی استان یزد مراجعه کرده‌اند به عبارتی به طور میانگین تعداد مراجعه روزانه در استان به دلیل نزاع  22 نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بر اساس این گزارش، هزار و 719 نفر معادل 37 درصد از این مراجعه کنندگان زن و دو هزار و 972 نفر  معادل 64 درصد مراجعه کنندگان نزاع نیز مرد بوده اند که با توجه به این آمار یزد پنجمین استان با بیشترین سهم زنان در مراجعین نزاع به پزشک قانونی است.

,

استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری بیشترین فراوانی مراجعه به پزشک قانونی به نسبت جمعیت را به دلیل نزاع به خود اختصاص داده اند و استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر کمترین میزان مراجعه به پزشک قانونی را در این زمینه داشته اند.

,

, ,

بر اساس این آمار در استان یزد به ازای هر هزار نفر تقریباً چهار نفر به دلیل نزاع به پزشک قانونی مراجعه کرده اند و از این حیث یزد نهمین استان با کمترین میزان مراجعه به پزشک قانونی بوده است.

,

گفتنی است؛ استان تهران با 63 هزار و 825 مورد، استان خراسان رضوی با 33 هزار و 944 مورد و استان اصفهان با 27 هزار و 809 مورد، بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به پزشکی قانونی را در پی نزاع داشته‌اند و کمترین آمار مراجعه‌کنندگان نزاع در این مدت نیز مربوط به استانهای ایلام با یک هزار و 763 مورد، خراسان جنوبی با دو هزار و 392 مورد و بوشهر با دو هزار و 442 مورد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه