اخبار داغ

کارشناس هواشناسی؛

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند
سی سی پور بابیان اینکه امروز شاهد تداوم ناپایداری های جوی و دریایی در استان خواهیم بود،گفت: در مناطق دریایی و غربی استان و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی افزایش ابر، همراه با رگبار باران و رعد وبرق و افزایش باد پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان درگفتگو باخبرنگار هرمز بابیان اینکه امروز شاهد تداوم ناپایداری های جوی و دریایی در استان خواهیم بود، اظهارکرد: در مناطق دریایی و غربی استان و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی افزایش ابر ،همراه با رگبار باران و رعد وبرق و افزایش باد پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: از لحاظ دریایی در مناطق دریایی احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد خواهیم داشت که توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غرب صورت گیرد .

,

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان با بیان اینکه به طور متناوب تا شب در استان شاهد تاثیر موج بارشی خواهیم بود، تصریح کرد: از روز سه شنبه با نزدیکی موج بارشی جدید به جزایر خلیج فارس شاهد ناپایداری جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

,

سی سی پور بابیان اینکه شدت فعالیت این موج بارشی در مناطق دریایی استان خواهد بود، توصیه کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به فعالیت موج بارشی در مناطق دریایی استان تمهیدات لازم در خصوص تردد های دریایی صورت گیرد.

,

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و از پایان هفته کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه