اخبار داغ

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان:

نقدینگی مشکل اصلی پروژه پل سردار همدانی است

نقدینگی مشکل اصلی پروژه پل سردار همدانی است
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: مشکل نقدینگی از جمله مشکلات موجود در این پروژه است که اگر این مشکل حل نشود وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه همین خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحیمی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ در توضیح علل رکود اجرای پروژه پل سردار همدانی اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی به لحاظ شرایط آب و هوایی به طور خودکار در مقاطعی تعطیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه پروژه پل سردار همدانی علاوه بر در نظر گرفتن شرایط جوی مشکلات دیگری نیز دارد گفت: مشکل نقدینگی از جمله مشکلات موجود در این پروژه است که اگر این مشکل حل نشود وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه همین خواهد بود.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: مشکل دیگر پروژهبرخی مصالح مورد نیاز وارداتی است که باید این مشکل نیز حل شود.

,

وی با تأکید بر اینکه در مجموع مشکلات عنوان شده موجب رکود در اجرای پروژه شده است افزود: طبق آخرین بررسی صورت گرفته برای بهره‌برداری لاین اول پروژه حدود ۱٫۵ تا دو میلیارد تومان اعتبار در هر ماه  باید تزریق شود تا در سه ماهه اول سال ۹۹ بهره‌برداری شود.

,

رحیمی‌فر با بیان اینکه هنوز اعتبار پیش‌بینی شده ۱٫۵ تا ۲ میلیارد تومانی در هر ماه برای پروژه تأمین نشده است تصریح کرد: متأسفانه بازهم تغییرات نرخ بنزین در قیمت برخی مصالح از جمله آهن آلات نیز تغییر ایجاد کرده است.

,

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تغییر قیمت‌ها پیمانکار توان تأمین مالی را ندارد ادامه داد: بودجه شهرداری مشخص است و باید از منابع موجود تأمین شود که تاکنون با توجه به تغییر قیمت مصالح هنوز تعریفی برای تأمین اعتبار از محل دیگری نشده است.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خاطر نشان کرد: شهرداری به طور میانگین ماهیانه حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان حقوق پرسنل خود را پرداخت می‌کند و بخشی از بودجه نیز به این منظور اختصاص می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه