اخبار داغ

دبیرستان علوم و معارف اسلامی در گناوه راه اندازی می شود

دبیرستان علوم و معارف اسلامی در گناوه راه اندازی می شود
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در صورت اختصاص و تامین اعتبار، دبیرستان صدرای در شهرستان گناوه راه اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با فرماندار گناوه با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در زمینه احداث مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر استان آمادگی کامل را دارد اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی ضمن ارایه خدمات مادی و معنوی به این مدارس از تمام ظرفیت های خود برای تاسیس مدارس جدید در مناطق مختلف استان استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: در صورت اختصاص و تامین اعتبارنیز، دبیرستان صدرا در شهرستان گناوه راه اندازی می شود.

,

سروستانی افزود: هدف از تأسیس مدارس صدرا در سطح شهرستان ها افزایش علم و تقوا دانش آموزان است و پس از اخذ دیپلم دانش‌آموزان این مدارس می توانند در رشته‌های مختلف وارد دانشگاه‌ها شوند و علاقمندان به حوزه‌های علمیه میتوانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تربیت نیروی فرهنگی برای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی از دیگر اهداف تحصیل در این مدارس می باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکیدیگر از کارکردهای راه‌اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا تربیت فرهیختگان دینی و نشر فرهنگ متعالی اسلام ناب محمدی (ص) و جذب جوانان مستعد و علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه