اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مراسم شهید باید خط اصیل انقلاب یعنی استکبارستیزی را تقویت کند

مراسم شهید باید خط اصیل انقلاب یعنی استکبارستیزی را تقویت کند
نماینده ولی فقیه مازندران گفت: مراسم شهید باید خط اصیل انقلاب اسلامی و اسلام ناب یعنی استکبارستیزی و سازش‌ناپذیری با دشمن را تقویت کند و خروجی آن ادامه مسیر شهدا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، دوشنبه شب در مراسم سومین روز خاکسپاری شهید مدافع امنیت یاسر سپیدرو در روستای میانگله و چناربن شهرستان نکا شکوه و عظمت برگزاری مراسم این شهید را نشانه زنده بودن انقلاب و راه امام راحل در میان ملت دانست و اظهار کرد: این حضور باشکوه مردم خیلی معنا دارد و برای دشمن نیز دارای پیام فراوانی است.

وی افزود: از زمان پیامبر گرامی اسلامی تا به امروز همواره وقتی یک نفر شهید می‌شد دو شکل حرف و نگاه و خط بوده که یکی جنگ و جهاد و شهادت را زیر سوال می‌بردند که قرآن نیز این نگاه را مطرح کرده و به ما سفارش می‌کند که ما اینگونه نگاه نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: این افراد از امنیت استفاده می‌کنند و خود را به خطر نمی‌اندازند یکی هم که برای امنیت شهید می‌شد مدام حرف و حدیث درست می‌کردند در انقلاب و دفاع مقدس نیز از این انسان‌ها داشتیم.

این مسئول اضافه کرد: گروه دیگر نیز اعتقاد دارند که مسئول هستیم و باید خدا و دین خدا را یاری کنیم ما جنگ طلب نیستیم اما وقتی دشمن به سراغ ما آمده است ما چه باید بکنیم سکوت کنیم که اگر کسی در برابر دشمن نایستد در این صورت دین از بین می‌رود.

وی گفت: اگر این ظالمان و مستکبران در مقابل خود کسی را نبینند دنیا را به فساد می‌کشند و آن بلایی که بر سر مردم پنج استان غربی کشور در زمان جنگ آوردند اگر فرزندان شما مانند سردار شهید سپیدرو عموی شهید یاسر سپیدرو نبودند تمام روستاها و شهرهای مازندران نیز همانطور درگیر می‌شدند.

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز نیز این دو جریان و نگاه وجود دارد که یکی مخالف درافتادن با آمریکا است که حاصل این درافتادن شهدای مدافع حرم و امنیت می‌شود بلکه درکنار آمریکا با امریکا بسازیم که خسارت هم ندهیم اما گروه دیگر می‌گوید باید در مقابل ظالم بایستیم که اگر این کار را نکنیم آمریکا تمام دین و کشور و دنیای ما را از ما می‌گیرد.

وی افزود: درمقابل خط عدم ایستادگی در برابر آمریکا باید روشنگری کرد و خطر تفکر تسلیم در برابر آمریکا باید گوشزد و تبیین کرد چراکه سلاح امروز آمریکا تلقین این مطلب است که تنها راه چاره ما تسلیم در برابر آمریکا است بنابراین باید این دو فکر و خط که از زمان پیامبر تا امروز ادامه دارد را شناخته و تکلیف خود را با آن روشن کنیم.

امام جمعه مرکز مازندران اذعان کرد: اگر قبول کنیم که زیر پرچم آمریکا برویم ممکن است چند روزی بمانیم اما ذلت است که البته مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبران انقلاب اسلامی با انتخاب راه شهادت و فداکاری در راه خدا را برگزیدند.

این مسئول اضافه کرد: امروز ملت ما خط ایستادگی و مقاومت را برگزیده که البته هزینه نیز دارد و سختی‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت که تحمل این سختی‌ها عمل صالح است و نزد خداوند اجر خواهد داشت درحالیکه تسلیم دشمن شدن سختی‌های بیشتری را به همراه دارد.

وی گفت: فکر نکنیم که با تسلیم در برابر دشمن سختی‌های ما تمام می‌شود خیر بلکه آنجا سختی‌های بیشتری دارد و خداوند کسانی را که تن به ظلم دهند مجازات خواهد کرد بنابراین ادامه خطی که امثال سپیدرو‌ها برای آن به شهادت رسیدند و همان خط گفته امام راحل است یعنی تسلیم نشدن در برابر آمریکا است باید خروجی جلسات یاد و خاطره شهدا باید باشد.

محمدی لائینی تفکر سازش با آمریکا به بهانه جهانی شدن را خطرناک توصیف و تأکید کرد: مراسم شهید باید خط اصیل انقلاب اسلامی و اسلام ناب یعنی استکبارستیزی و سازش‌ناپذیری با دشمن را تقویت کند و خروجی آن ادامه مسیر شهدا باشد.

وی افزود: حال که انتخابات نیز در پیش است باید این معیار در دست ما باشد که باید به کسانی و جریانی که تفکر آن تسلیم نشدن در برابر آمریکا باشد رأی دهیم که اگر به تفکر سازش در برابر آمریکا رأی دهیم به انقلاب و خون شهدا خیانت کردیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه