اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد؛

درآمد ۴۸ میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمک‌های مردمی/ ۲۳ هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد

درآمد ۴۸ میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمک‌های مردمی/ ۲۳ هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد
فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: درآمدهای نقدی ‌و غیرنقدی کمیته امداد استان در ۸ ماهه نخست سال جاری، ۴۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فرزاد فرهادی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک اطلاع رسانی اصحاب رسانه در افزایش کمک‌های مردمی و اعتماد آنها به نهاد کمیته امداد بسیار تاثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: درآمدهای نقدی ‌و غیرنقدی کمیته امداد استان در ۸ ماهه نخست سال جاری، ۴۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: درآمدهای نقدی کمیته امداد استان در ۸ ماهه امسال ۱۱ درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

,

وی با اشاره به افزایش ۱۳درصدی درآمد صدقات کمیته امداد نسبت به سال گذشته گفت: مردم خیر و نیکوکار قزوین در بحث کمک به فرزند ایتام و محسنین از میانگین کشوری سبقت گرفتند.

,

فرهادی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد: در ۸ ماهه امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر حامی طرح اکرام ایتام و محسنین شدند که درآمد ما نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

,

مشارکت خیرین استان در ساخت و خرید ۴۷ واحد مسکونی برای ایتام

, مشارکت خیرین استان در ساخت و خرید ۴۷ واحد مسکونی برای ایتام,

وی بیان کرد: سرانه دریافتی هر فرزند یتیم در استان در ۸ ماهه امسال به طور میانگین ۴۴۸ هزار تومان بوده، این در حالی است که سرانه ایتام در کشور ۲۶۶ هزار تومان است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: هم‌اکنون در استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر حامی طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

,

وی تصریح کرد: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند با کمک حداقل ۵ هزار تومان در ماه حامی طرح ایتام شوند و سرپرست معنوی یک فرزند را عهده دار شوند؛ چرا که کمک‌های حامیان واقعا موثر بوده است.

,

فرهادی بیان کرد : در استان قزوین یک هزار و ۶۱۴ فرزند یتیم و ۳ هزار و ۱۵۰ فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

,

وی با اشاره به کمک خیرین استان بیان کرد: خیرین استان در ۸ ماه نخست امسال در ساخت و خرید ۴۷ واحد مسکونی برای ایتام مشارکت داشتند.

,


این مقام مسئول در پایان گفت: میزان زکات جمع آوری شده در ۸ ماه امسال حدود ۱۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه