اخبار داغ

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی خبر داد؛

تعداد قربانیان آنفلوانزا در استان کردستان به ۹ نفر افزایش یافت

تعداد قربانیان آنفلوانزا در استان کردستان به ۹ نفر افزایش یافت
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان گفت: متاسفانه ۹ نفر از مبتلایان به بیماری آنفلوانزا در استان فوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، شهرام شریفی با تشریح آخرین آمار و وضعیت بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان اظهار داشت: متأسفانه تاکنون 227 نفر مبتلا به بیماری آنفلوآنزا به بیمارستان‌های کردستان مراجعه کرده‌ که پس از انجام آزمایشات و نمونه‌برداری، 52 نفر مبتلا به این ویروس شناسایی و بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: متأسفانه 2 نفر دیگر از مبتلایان به ویروس آنفلوانزا جان خود را از دست داده و آمار جان‌باختگان این بیماری در کردستان از 7 به 9 نفر افزایش یافت.

,

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان گفت: از این تعداد افراد جان‌باخته 3 نفر مربوط به شهرستان قروه، یک نفر شهرستان مریوان، یک نفر شهرستان سروآباد، یک نفر شهرستان بانه, یک نفر سنندج و 2 نفر اخیر نیز خانم 86 ساله دیواندره‌ای و یک مرد سقزی بوده است.

,

وی تصریح کرد: امسال شیوع ویروس آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته بیشتر شده و از آنجایی که تا حدودی علائم آنفلوآنزا با سرماخوردگی شباهت دارد، افرادی که دچار علائم می‌شوند باید به پزشک مراجعه کنند.

,

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل کمبود داروی آنفلوانزا در استان وجود ندارد, خاطرنشان کرد: علائمی چون تب، بدن درد، سرفه‌های طولانی، ضعف و بی حالی از علائم آنفلوآنزا محسوب می‌شود و باید مبتلایان به این بیماری به هیچ وجه خوددرمانی نکرده و به سرعت به پزشک متخصص مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه