اخبار داغ

تولید کننده همدانی مطرح کرد؛

نقش مهم تولیدات غذایی غرب کشور در حمایت از تولید ملی

نقش مهم تولیدات غذایی غرب کشور در حمایت از تولید ملی
تولید کننده همدانی گفت: تولید کنندگان باید سعی کنند با بسته بندی های مناسب در کنار کیفیت خوب محصولات، فروش خود را به حداکثر برسانند و با این کار نقش مهمی در حمایت از تولید ملی ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تولید محصولات غذایی در غرب کشور و بخصوص استان همدان یکی از کارهای حمایتی در جهت تولید ملی است که تولید کنندگان همدانی سعی کردند با بسته بندی های مناسب در کنار کیفیت خوب محصولات، فروش خود را به حداکثر برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

محسن نعمتی مسئول شرکت غذایی گیاهواره تولید کننده انواع شوریجات و ترشیجات است و با ۴ کارگر کار را شروع کرده و هم اکنون بیش از ۷۰ جوان در کارگاه او مشغول هستند.

,

تولید کننده همدانی در معرفی کارگاه تولیدی خود به خبرنگار ما گفت: از سال ۸۶ کار سنتی خیارشور گیری را به همراه ۴ تن از دوستان آغاز کردیم و عوامل مختلفی در این چند سال دست به دست هم دادند تا بتوانیم با تلاش و پشتکار به اوج کار خود برسیم.

,

وی با اشاره به اینکه تا سال ۹۲ کار بصورت سنتی و با دست انجام می شد افزود: اوایل شروع کار ۴ نفر بودیم که کل تولیدات را انجام می دادیم، اما بعد ازسال۹۲ کار را به صورت حرفه ای شروع کردیم که خوشبختانه توانستیم در کنار برندهای مطرح کشور خودنمایی کنیم.

,

تولید کننده همدانی با تاکید بر اینکه اوج کار ما سال ۹۴ بود گفت: ایده های نو و ریسک پذیری بالا، هم چنین استفاده از تجربیات همکاران باعث شد در تمام ایران و کشورهای اطراف محصولات را صادر کنیم و هم اکنون به عمان و افغانستان و عراق با برند تجاری مشتری خوب فعال هستیم.

,

وی با اشاره به گسترش کار گفت: تقریبا ۷۲ نیرو در کارگاه تولیدی مشغول کار هستند و به دنبال کارگاه جدیدی برای تولید دمنوش های گیاهی و بسته بندی زعفران هستیم.

,

نعمتی اراده و ابتکار و اعتماد بنفس را مهمترین عامل پیشرفت جوانان ایرانی دانست و گفت: بسته بندی در فروش محصولات غذایی حرف اول را می زند و باید کنار کیفیت خوب بسته بندی های شکیل داشته باشند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه