اخبار داغ

اختلاف در شورای شهر همدان بالا گرفت؛

اظهارات هنجارشکنانه عضو شورای شهر در واکنش به مخالفت اعضا با اجرای برنامه های پر هزینه

اظهارات هنجارشکنانه عضو شورای شهر در واکنش به مخالفت اعضا با اجرای برنامه های پر هزینه
بر اساس شنیده‌ها و کسب اطلاع خبرنگار عصر همدان در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر همدان که در خصوص برنامه های شب یلدا تصمیم گیری می شد پس از بحث و تبادل نظر در این باره گویا برخی از اعضا بر سر برنامه ها به اختلاف می خورند و در این میان یک عضو شورا ضمن مخالفت با استدلال آنها صحبت های هنجارشکنانه نسبت به جامعه دینی و مذهبی همدان بیان می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در جلسه ای که روز گذشته در شورای شهر تشکیل شده پس از بحث و ایراد نقطه نظرات اعضاء در خصوص برنامه های شب یلدا، یکی از اعضای شورای شهر در واکنش به اظهارات برخی دیگر که مخالف اجرای برنامه پرهزینه و هنگفت بودند، ضمن مخالفت با استدلال آنها صحبت های هنجارشکنانه نسبت به جامعه دینی و مذهبی همدان بیان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برنامه ریزی برای شب یلدا در حالی اتفاق می افتاد که در این شب بیشتر خانواده ها در کنار بزرگان و فامیل جمع می شوند و بلندترین شب سال را در کنار هم سپری می‌کنند اما اصرار شورای شهر برای از بین بردن این سنت ایرانی و اجرای برنامه های بی ثمر محل ابهام و البته سوال است!

,

گویا برخی از اعضای شورا درصدد بودند که برنامه‌ای با هزینه‌های چند ده میلیونی را برپا کنند که ثمره آن هیچ چیزی برای مردم و جوانان نداشته باشد.

,

برگزاری برنامه‌های آن هم با هزینه چند ده میلیونی در همدان توسط شورای شهر در حالی برای شب یلدای تدارک دیده می شود که وظیفه و ماهیت اصلی شورای شهر شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی آموزش و فرهنگی است اما علی الظاهر برخی از اعضا از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی فقط اجرای برنامه های سطحی و دم دستی و پرهزینه را می توانند برپا کنند و حاضر نیستند برای منافع مردم شهر همدان قدرت نظارتی خود را در راستای اتمام پروژه های شهری و تسریح آنها به کار گیرند!

,

در حالی که پروژه‌های در سطح شهر از پل شهید همدانی تا میدان امام و … چند سالی است که همچنان معطل مانده برخی از اعضای محترم شورای شهر همدان چرا می‌خواهند اذهان و افکار مردم را از مهمترین مسائل به بی اهمیت مسائل سوق دهند.

,

آقایان به جای اجرای برنامه های بی ارزش و بی ثمر که صرفا هزینه زایی برای شورا و اتلاف بیت المال است لطفاً قوانین دست و پاگیر را به نفع مردم اصلاح کنید و به مالیات پرداختی مردم به چشم بیت المال نگاه کنید و نه چیز دیگر!

,

پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان در راستای حقوق شهروندی و با توجه به رسالت اطلاع رسانی،  مطالبه گری و صدای مردم بودن که جز ذات این رسانه است اتفاقات روز گذشته شورای شهر را پیگیری و نتیجه و جزئیات آن را به سمع و نظر مخاطب و مردم همدان خواهد رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه