اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج؛

ماجرای کتک‌زدن دانش‌آموز در مدرسه کرج شانتاژ رسانه‌ای بود

ماجرای کتک‌زدن دانش‌آموز در مدرسه کرج شانتاژ رسانه‌ای بود
مراد مالمیر گفت: مدیر دبیرستان شیخ مفید شاکی خصوصی ندارد و شکایتی از سوی حتی یک دانش آموز مبنی بر کتک زدن یا کبودی و ... را شاهد نبوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر ماجرای کتک زدن یک دانش آموز در یکی از دبیرستان های کرج در فضای مجازی دست به دست شد و برخی از رسانه ها به اعکاس اخبار و تصاویر آن پرداختند اما بررسی های خبرنگار تیتریک نشان می دهد واقعیت آنگونه هم که در شبکه های اجتماعی نشر پیدا کرد نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج درباره جزئیات این موضوع به خبرنگار تیتریک گفت: مدیر دبیرستان شیخ مفید را به اداره دعوت و با وی صحبت کردم اما واقعیت این است که تصاویر پخش شده مربوط به سال های گذشته بوده و مربوط به این دبیرستان نیست.
, تیتریک,
 
,
مراد مالمیر افزود: شرح ماجرا این گونه است که شخص مذکور به تلاوت قران پرداخته است اما دانش آموزان اقدام به سر و صدا کرده و پس از اتمام قران مدیر دبیرستان که سیم میکروفن در دست داشته است چند بار به دانش آموزان می گوید بشین پاشو بروند اما دانش آموزان با هیاهو فرار می کنند و تنها یک دانش آموز باقی می ماند که هیچ گونه تنبیهی هم نشده و تنها یک ضربه به شلوار وی اصابت کرده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه علیه این مدیر شانتاژ رسانه ای صورت گرفته است و گزارش این موضوع هم به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ارسال شد، چرا که در واقع دانش آموزان به مدیر حمله کرده اند. البته به مدیر گفتم همان ضربه ناچیز هم برای دانش آموزان نباید اتفاق بیافتد.
,
 
,
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با اشاره به اینکه متاسفانه این اتفاق با بزرگ نمایی رسانه ها همراه شده است، تصریح کرد: مدیر دبیرستان شاکی خصوصی هم ندارد و شکایتی از سوی حتی یک دانش آموز مبنی بر کتک زدن یا کبودی و ... را شاهد نبوده ایم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه