اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد؛

تخصیص بیش از ۸ میلیارد تومان برای شهرداری‌های ملایر/ تشکیل گروه مخصوص برای رفع مشکلات مینی ورد

تخصیص بیش از ۸ میلیارد تومان برای شهرداری‌های ملایر/ تشکیل گروه مخصوص برای رفع مشکلات مینی ورد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست شهرداران شهرستان ملایر با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیش از 8 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار مصوب و تخصیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری نشست شهرداران شهرستان ملایر با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاونین وی اظهار داشت: این سومین نشست شهرداران شهرستان با این مسئول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: اولین نشست با جمالی نژاد در محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دومین نشستی نیز در شهر ملایر برگزار شد و پس از پیگیری‌های انجام‌شده سومین نشست نیز شامگاه دوشنبه برگزار شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سومین جلسه برگزارشده یک جلسه جمع‌بندی بوده که د راستای تجهیزات خودرویی و ماشین‌آلات شهرداری‌ها، سهمیه قیر و کمک‌های موردی تصمیم‌گیری شد.

,

وی افزود: در این نشست ۲۷۰ میلیون تومان به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر مصوب و تخصیص یافت.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه اختصاص پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل سوخت مازاد بر سهمیه به شهرداری‌های ملایر را از مصوبات این نشست عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز سهمیه قیر به شهرداری‌های این شهرستان تعلق گرفت.

,

وی افزود: از محل مازاد بر سهمیه نیز بیش از ۲ میلیارد تومان به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر و تجهیزاتی همچون دستگاه کمپرسی، دستگاه حمل زباله، لودر و مینی لودر نیز به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر اختصاص یافت.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تشکیل تیمی برای رفع مشکلات مجموعه مینی ورد ملایر اشاره کرد و گفت: این گروه شامل معاون سازمان شهرداری‌ها، بخش خصوصی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و نماینده شهرداری ملایر و یک نماینده نیز از طرف بنده می‌شود.

,

وی افزود: هدف از تشکیل این گروه بررسی وضعیت و اصلاح مجموعه مینی ورد است تا این مجموعه به سرانجام برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه