اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

روزانه 100 طرح اقتصادی احیا می‌شود/فعالیت 10 قرارگاه خدمت‌رسانی در کشور

روزانه 100 طرح اقتصادی احیا می‌شود/فعالیت 10 قرارگاه خدمت‌رسانی در کشور
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: روزانه 100 طرح اقتصادی در سطح کشور با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام احیا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران عصر امروز در ساری افتتاح شد.

در این مراسم که استاندار مازندران و سایر مقامات استانی نیز حضور داشتند، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار داشت: ما ۱۰ قرارگاه در سطح کشور برای چند موضوع اعم از یکسری کارهای جهادی مثل مدرسه سازی و مسجد سازی و راهسازی و یکسری قرارگاه برای مواقع بحرانی مثل سیل و زلزله پیش می آید داریم. 

وی با بیان اینکه چند هزار گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام کار می‌کنند و در چنین مواقعی به عنوان یک فرشته نجات برای مردم وارد عمل می شوند، تصریح کرد: در سیلی که اوایل سال رخ داد جزو دستگاه‌های بودیم که در لحظات اول ورود کردیم و هم غذا، پتو، دارو و چادر توزیع شد و هم تعدادی از خانه ها با کمک ستاد ساخته شد و همچنین نزدیک به ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به مردم آسیب دیده اعطا شد.

مخبر با بیان اینکه سه استان شمالی کشور یعنی گیلان، مازندران و گلستان از قرارگاه ستاد در استان مازندران تجهیز می شوند بیان کرد: تجهیزاتی آماده برای حوادث در این مکان وجود دارد و البته کارهای دیگری چون توزیع ویلچر و جهیزیه نیز توسط این قرارگاه انجام می‌شود و امروز تعدادی جهیزیه و ویلچر و چند هزار بسته لوازم التحریر توزیع می‌شود و تقریباً کل سال این خدمات به طور معمول در حال انجام است.

وی افزود: تمام کمک‌های ما توسط نیروهای جهادی توزیع می شود و اطلاعات افراد نیازمند و آسیب دیده هم ازطریق نیروهای جهادی جمع میشود و این یعنی واسطه اصلی بین ما و مردم نیروهای جهادی هستند.

اختصاص هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحد‌های اقتصادی نیمه فعال

همچنین سه طرح اقتصادی تازه احیا شده در مازندران با اشتغالزایی ۷۵۵ نفر امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرک صنعتی نکا بهر برداری شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این مراسم گفت: با اختصاص هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تا پایان امسال مجموع طرح‌های احیا شده مازندران به ۵ هزار و ۸۰۰ واحد خواهد رسید و برای ۲۲ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مخبر افزود: روزانه ۱۰۰ طرح اقتصادی در سطح کشور با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام احیا می‌شود.

این مسئول گفت: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان یکسال و نیم گذشته برای احیای بیست هزار و پانصد طرح اقتصادی اعتبار اختصاص یافت.

مخبر افزود: مهمترین اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رونق تولید و افزایش اشتغال پایدار است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در روز اول سفر خود به مازندران، با حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اختصاص هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحد‌های اقتصادی نیمه فعال,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه