اخبار داغ

براساس اعلام ادارات کل آموزش پرورش؛

آنفولانزا کدام مدارس کشور را به تعطیلی کشاند؟

آنفولانزا کدام مدارس کشور را به تعطیلی کشاند؟
با توجه به شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس کدام استان ها خواهیم بود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهار شنبه 20 آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدارس قم چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است

, مدارس قم چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است,

تمامی پیش دبستانی ها، مهدکودک ها و مدارس استان قم با پیشنهاد کمیته پیشگیری وکنترل آنفلوآنزا و موافقت استاندار بمنظور تسریع در پیشگیری و کنترل این بیماری روزهای چهار شنبه و پنج شنبه  ۲۰ و ۲۱ آذرماه در نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

,

در اطلاعیه این کمیته تاکید شده است که تنها مدارس در این روزها تعطیل بوده و فعالیت دانشگاه ها، ادارات و مراکز علمی در این روزها برقرار است.

,

طی روزهای اخیر مدارس برخی دیگر از استان های کشور در راستای پیشگیری از آنفلوآنزا تعطیل شده است.

,

 

,

تمامی مدارس آذربایجان‌غربی فردا تعطیل است

, تمامی مدارس آذربایجان‌غربی فردا تعطیل است,

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری‌های فصلی، مراکز پیش‌دبستانی، تمامی مقاطع تحصیلی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش در سطح استان، فردا چهارشنبه 20 آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

,

وی افزود: امروز نیز به علت سرمای هوا و پیشگیری از بیماری‌های فصلی، مدارس شهرستان چالدران و نیز مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سردشت تعطیل شده بود.

,

آذربایجان‌غربی یک استان سردسیر در شمال‌غرب کشور بوده و بیش از 600 هزار نفر دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

,

 

,

مدارس گلستان چهارشنبه تعطیل است

, مدارس گلستان چهارشنبه تعطیل است,

احسان گوهری‌راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: با توجه به تصمیم کارگروه سلامت گلستان به منظور لزوم تعطیلی مداری گلستان در روز چهارشنبه، مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 20 آذر ماه جاری تعطیل است.

,

وی ادامه داد: این تصمیم توسط کارگروه سلامت استان گلستان به منظور پیشگیری از شیوع آنفولانزا گرفته شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصر امروز گفت: با توجه به اینکه کارگروه ساعتی تشکیل جلسه داد و برای این موضوع تصمیم گرفت که ساعت رفتن به مدارس در شیفت عصر امروز بود، شیفت عصر را تعطیل اعلام نکردیم اما به مدارس تاکید شد در صورتی که دانش‌آموزی به مدرسه نیامد نسبت به غیبت این دانش‌آموز سخت‌گیری صورت نگیرد.

,

گوهری‌راد درباره تعطیلی مدارس در هفته آینده بیان کرد: تاکنون برای هفته آینده تصمیمی اتخاذ نشده و در صورت تصمیم‌گیری اعلام خواهد شد و این تصمیم توسط کارگروه سلامت استان اتخاذ خواهد شد.

,

لازم به ذکر است، مدارس استان گلستان از روز یکشنبه تا نوبت صبح امروز نیز به دلیل پیشگیری از شیوع آنفولانزا در گلستان تعطیل شده بود.

,

بر اساس این گزارش تاکنون فوت 9 نفر بر اثر آنفولانزا در استان گلستان قطعی اعلام شده و یک هزار و 80 نفر در استان با اظهار دارا بودن بیماری آنفولانزا یا علائم نزدیک به آن در بیمارستان‌های استان بستری شدند که 25 درصد نمونه آزمایش‌های گرفته شده از این تعداد بیمار آنفلوآنزا مثبت بوده که در یک نمودار آماری به این معنی است که از هر چهار نفر یک نمونه مثبت بوده است.

,

 

,

مدارس «بیجار، یاسوکند و بخش کرانی» چهارشنبه تعطیل است

, مدارس «بیجار، یاسوکند و بخش کرانی» چهارشنبه تعطیل است,

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل تداوم سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

,

او افزود: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان بیجار، شهر یاسوکند و بخش کرانی چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: تصمیم به تعطیلی این مدارس به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش بیجار، مدیر شبکه بهداشت و با موافقت فرماندار این شهرستان صورت گرفت و در صورت تعطیلی مدارس در سایر شهر‌های استان این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع عموم مردم کردستان می‌رسد.

,

 

,

تعطیلی مدارس اردبیل تا پایان هفته جاری

, تعطیلی مدارس اردبیل تا پایان هفته جاری,

با توجه به تداوم برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع احتمالی بیماری در مدارس استان چهارشنبه کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل اعلام شد.

,

تمامی مدارس استان اردبیل از روز شنبه هفته جاری تا کنون تعطیل بوده است.

,

 

,

تعطیلی مدارس شهر لوشان رودبار

, تعطیلی مدارس شهر لوشان رودبار,

مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان روز چهارشنبه تعطیل شد.

,

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار گفت: برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا، مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه