اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

تکمیل راه‌آهن کرمانشاه به خسروی نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل راه‌آهن کرمانشاه به خسروی نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل راه آهن کرمانشاه تا خسروی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند استاندار امروز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از فاز اول بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو در شهرستان اسلام آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وزرایی که بیشترین سفر را به استان کرمانشاه داشتند و تا کنون ۷ بار به این استان سفر کرده است، وزیر نیرو است که در ایام زلزله شخصا مسائل را مدیریت کرد و توانستیم بسیار سریع مسائل بحرانی در حوزه آب و برق را پشت سربگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

استاندار کرمانشاه افزود: شرکت فراب یک شرکت توانمند در حوزه صنعت برق است که توانست کار بزرگی انجام داده و به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفت، تحقق ببخشد.

,

بازوند استان کرمانشاه را قطب پتروشیمی کشور معرفی کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۳ پتروشیمی فعال داریم که عملیات اجرایی چهارمین پتروشیمی هم با سرمایه گذاری حدود ۶ هزار میلیارد در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب آغاز شده است.

,

مدیر ارشد استان با اشاره به عملکرد موفق راه آهن کرمانشاه به خصوص در ایام اربعین، گفت: این پروژه از کرمانشاه به اسلام آباد حدود ۳۸ درصد پیشرفت دارد و می توان از آن به یک پروژه ملی یاد کرد چرا که از اهمیت زیارتی و تجاری بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این پروژه می تواند برای مبادلات اقتصادی یک فرصت محسوب شود، عنوان کرد: برای اجرای این پروژه نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که امیدوارم مجلس در این زمینه کمک کند تا هر چه سریعتر تکمیل شود.

,
,
,

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با احداث سد مخزنی پاتاق امکان بهره مندی منطقه دالاهو و اسلام آباد از منابع آبی طرح عظیم گرمسیری فراهم می شود لذا تقاضا داریم که وزیر نیرو در این راستا همت خود را بکار بگیرند تا با اجرای این پروژه شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد منطقه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه