اخبار داغ

رئیس اتحادیه مؤسسات کرایه خودرو سواری مشهد:

سهمیه‌ سوخت آژانس‌های مسافربری واریز نشده است/ مجبور به اجرای نرخ‌نامه سال 98 شدیم

سهمیه‌ سوخت آژانس‌های مسافربری واریز نشده است/ مجبور به اجرای نرخ‌نامه سال 98 شدیم
مجید محمودیان گفت: پس از بالا رفتن نرخ بنزین، رانندگان آژانس‌‌های مسافربری مجبور به اجرای نرخ نامه جدید مصوب در اردیبهشت ماه شدند لذا ما افزایش بهای دریافتی نداشته‌ایم و تنها نرخ نامه اردیبهشت ماه را اجرایی کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجید محمودیان، رئیس اتحادیه مؤسسات کرایه خودرو سواری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون بالا رفتن نرخ دریافتی تاکسی‌های شخصی هم‌زمان با بالا رفتن قیمت بنزین اظهار کرد: نرخ نامه جدید رانندگان آژانس مشهد در اردیبهشت ماه سال جاری در کمسیون نظارت به تصویب رسید اما آژانس‌ها به دلیل رقابت قیمتی که با تاکسی‌های اینترنتی داشتند، نرخ نامه جدید را اجرایی نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: پس از بالا رفتن نرخ بنزین، رانندگان آژانس های مسافربری  مجبور به اجرای نرخ نامه جدید مصوب در اردیبهشت ماه شدند لذا ما افزایش بهای دریافتی نداشته‌ایم و تنها نرخ نامه اردیبهشت ماه را اجرایی کرده‌ایم.

,

محمودیان با بیان اینکه تمامی تاکسی‌ها باید دارای تاکسی‌متر باشند یا بر حسب کیلومتر اقدام به محاسبه کرایه کنند، تصریح کرد: طبق نرخ نامه مصوب هزینه ورودی 3 هزار و 500 تومان، هر کیلومتر 7860 ریال و توقف کامل 9258 تومان است.

,

رئیس اتحادیه مؤسسات کرایه خودرو سواری مشهد یادآور شد: پیش از این ما نرخ نامه مصوب سال 94 خود را اجرایی می‌کردیم اما به دلیل بالا رفتن نرخ بنزین مجبور به اجرای نرخ نامه جدید شدیم در این راستا تمامی راننده‌ها ملزم به نصب نرخ نامه جدید بر روی شیشه خودروی خود هستند.

,

وی تأکید کرد: قرار بود ما افزایش نرخ نداشته باشیم به شرطی که سهمیه بنزین ما را بریزند اما پس از گذشت 20 روز از اجرایی شدن سهمیه‌بندی بنزین، هنوز هیچ سهمیه‌ای به کارت‌های سوخت راننده‌های تاکسی شخصی ریخته نشده است که این موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای ما شده است.

,

محمودیان با بیان اینکه پیشنهاد ما افزایش 25 تا 30 درصدی نرخ کرایه‌ها بوده است، تصریح کرد: باید قبول کنیم که قیمت بنزین در حالت عادی و سهمیه‌ای 50 درصد افزایش داشته است لذا باید جلسه‌ای با حضور کمسیون نرخ‌گذاری داشته باشیم تا قیمت منصفانه تعیین شود تا نه رانندگان و نه مسافران متضرر شوند.

,

رئیس اتحادیه مؤسسات کرایه خودرو سواری مشهد خاطر نشان کرد: تاکنون اجازه افزایش نرخ را در هیچ صنفی داده نشده است لذا در صورتی که رانندگان تاکسی بیش از نرخ مصوب دریافتی از مسافران داشته باشند، خلاف بوده و مردم می‌توانند از افراد خاطی شکایت کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق سامانه 124، اتحادیه 33687500 و سایت telkhodro.ir شکایات خود را مطرح کنند، گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم تا در صورت داشتن شکایات ابتدا موضوع را با مسئول آژانس مطرح کرده و در صورت حل نشدن مشکل موضوع را با سامانه 124 و اتحادیه در میان بگذارند.

,

محمودیان تأکید کرد: تمامی شکایات رسیدگی می‌شود و از ابتدای بالا رفتن نرخ بنزین، شکایاتی مبنی بر بالا رفتن نرخ کرایه‌های تاکسی‌های شخصی به دست ما رسیده که پس از بررسی این شکایات در صورتی که تخلف ثابت شود، مبلغ مازاد به شهروندان بازگردانده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه