اخبار داغ

برد پرسپولیس مقابل گل گهر

برد پرسپولیس مقابل گل گهر
پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر توانست گل‌گهر سیرجان را شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید که مهدی ترابی در دقیقه ۵۱ و عبدالله حسینی (گل‌ به خودی) در دقیقه ۸۰ برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۸۸ برای گل‌گهر گل‌زنی کردند. پرسپولیس با این نتیجه با ۲۵ امتیاز به رده سوم رسید و گل گهر با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نیمه نخست

پرسپولیس در این دیدار توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشت و فشار زیادی روی دروازه گل‌گهر وارد کرد اما دفاع فشرده مدافعان سیرجانی و بی‌دقتی سرخ‌پوشان در ارسال پاس باعث شد که شاگردان کالدرون نتوانند موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند.

با این حال پرسپولیسی‌ها یک بار در دقیقه ۲۹ به باز کردن دروازه گل‌گهر نزدیک شدند اما شوت سرکش محمد انصاری از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی میلاد فراهانی راهی کرنر شد.

نیمه نخست این دیدار در پایان با بازی سرد دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

پرسپولیس در این نیمه هم توپ و میدان را در اختیار داشت و با تغییر تاکتیک نسبت به نیمه نخست، سعی کرد که باتوجه به دفاع متراکم گل‌گهر از شوت‌های پشت محوطه جریمه استفاده کند. این برنامه در نهایت هم جواب داد و در دقیقه ۵۱ شوت سرکش و زیبای مهدی ترابی به گل تبدیل شد تا گره بازی باز شود.

پس از این گل، گل‌گهر که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و دقایقی توانست روی دروازه پرسپولیس فشار وارد کند اما نتوانست موقعیتی ایجاد کند. در حالی که شاگردان جلالی تلاش می‌کردند که به گل تساوی برسند، پرسپولیس صاحب یک ضد حمله در دقیقه ۸۰ شد و علی علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اقدام به زدن چیپ کرد که این توپ خارج از چارچوب بود اما توپ با برخورد به ضربه سر عبدالله حسینی، مدافع گل‌گهر وارد دروازه این تیم شد.

شاگردان مجید جلالی پس از این گل روحیه خود را از دست ندادند و به همین دلیل بازی بیشتر در زمین پرسپولیس در جریان بود تا این که گل‌گهر توانست یکی از گل‌ها را جبران کنند. ارسال بازیکنان گل‌گهر در دقیقه ۸۸ با ضربه سر علیرضا ابراهیمی به زیبایی وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت شود.

در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد تا بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید. تنها اتفاق دقایق پایانی دیدار اخراج بهنام برزای به خاطر دریافت کارت زرد دوم بود که دلیل آن اعتراضات و درگیری‌های این بازیکن بود.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی (کمال کامیابی‌نیا ۸۷)، بشار رسن (مهدی عبدی ۸۲)، وحید امیری (فرشاد احمدزاده ۶۶)، علی علیپور.

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی ، علیرضا ابراهیمی ، مهران گلزاری ، عبدالله حسینی ، حسام پورهاشم ، یوسف وکیا (محسن طرحانی ۸۵) ، امین پورعلی ، مهرداد عبدی (مهرداد بایرامی ۸۵)، بهنام برزای ، رضا محمود آبادی (علی قربان‌خانی ۷۰) و پیمان رنجبری.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, نیمه نخست,
,
,
,
,
,
,
,
, نیمه دوم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه