اخبار داغ

مدیر عامل یک شرکت تولیدی پوشاک مطرح کرد؛

نوسانات قیمت مواد اولیه؛ مشکل بزرگ واحدهای تولیدی پوشاک

نوسانات قیمت مواد اولیه؛ مشکل بزرگ واحدهای تولیدی پوشاک
مدیر عامل یک شرکت تولیدی پوشاک با اشاره به نوسانات قیمت مواد اولیه گفت: نبود ثبات قیمت در بازار باعث کند شدن چرخ های تولیدی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید رضا حسینی، مدیر عامل یک شرکت تولیدی هست که چندین سال هست یک واحد تولیدی کوچک پوشاک با کمک علاقمندان رشته خیاطی دایر نموده و در حال حاضر 9 کارگر در آن مشغول فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, سید رضا حسینی، مدیر عامل یک شرکت تولیدی هست که چندین سال هست یک واحد تولیدی کوچک پوشاک با کمک علاقمندان رشته خیاطی دایر نموده و در حال حاضر 9 کارگر در آن مشغول فعالیت هستند.,

این تولیدکننده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قیمت بالای پوشاک های برند در برخی استانها گفت: کارگاه تولیدی ما در راستای حمایت از مصرف کننده با حذف واسطه قیمت محصولاتش را به صورت عمده ارائه می دهد.

, این تولیدکننده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قیمت بالای پوشاک های برند در برخی استانها گفت: کارگاه تولیدی ما در راستای حمایت از مصرف کننده با حذف واسطه قیمت محصولاتش را به صورت عمده ارائه می دهد.,

حسینی با بیان اینکه خرید هر کالای ایرانی برابر با اشتغال فرزندان کشور است افزود: همشهریان ما باید بدانند که تولیدات داخلی سهم بزرگی در اشتغال فرزندانشان دارد و خرید کالاهای داخل را به کالاهای خارجی ترجیح دهند .

, حسینی با بیان اینکه خرید هر کالای ایرانی برابر با اشتغال فرزندان کشور است افزود: همشهریان ما باید بدانند که تولیدات داخلی سهم بزرگی در اشتغال فرزندانشان دارد و خرید کالاهای داخل را به کالاهای خارجی ترجیح دهند .,

, ,

وی با تاکید بر کیفیت کالاهای داخلی گفت: نوسانات قیمت در مواد اولیه باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای کارگاههای تولیدی شده است که قطعا در کیفیت کالا تاثیر دارد.

,

مدیر عامل شرکت تولیدی پوشاک با اشاره به کیفیت کالاهای ارائه شده افزود: به تمام استانهای کشور محصولات خود را عرضه می کنیم و چندین بار نیز به عراق صادرات داشته ایم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه