اخبار داغ

پاسخ رئیس بیمارستان آیت الله بهاری به درخواست های مردمی؛

پزشکان اورژانس بیمارستان افزایش می یابند

پزشکان اورژانس بیمارستان افزایش می یابند
رئیس بیمارستان آیت الله بهاری از افزایش پزشکان شیفت بخش اورژانس این بیمارستان در بعضی از ایام هفته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مدتی قبل بود که به دنبال درخواست های مردمی در گزارشی به معضل کمبود پزشک در بخش اورژانس بیمارستان آیت الله بهاری پرداختیم و پیگیر این موضوع بودیم به همین دلیل جهت اطلاع از تصمیمات جدید جهت رفع این مشکل در این بیمارستان گفتگویی با عارفه ریحانی، ریاست این بیمارستان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

عارفه ریحانی، رئیس بیمارستان آیت الله بهاری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: از وقتی که بیمارستان به محل جدید منتقل شده تعداد مراجعات افزایش پیدا کرده که بخشی از آن به دلیل نزدیکی به یکن آباد است که باعث مراجعه بیماران آن به بیمارستان شده و دلیل دیگر آن نزدیکی به مرکز شهر است.

,

ریحانی ادامه داد: هم اکنون به طور متوسط تعداد بیماران ویزیت شده توسط پزشک در روز از تعداد ۲۲۰ به ۳۵۰ رسیده است.

,

رئیس بیمارستان آیت الله بهاری اظهار داشت: در حال رایزنی برای جذب پزشک در بعضی از روزهای شلوغ در هفته هستیم و امیدواریم که از ماه آینده در روزهای جمعه، پنج شنبه یا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ شب دو پزشک در بخش اورژانس بیمارستان مستقر کنیم.

,

وی در خصوص تعداد پرستاران بیمارستان گفت: تعداد پرستاران ما به تعداد تخت های فعال بیمارستان است. در آزمون استخدامی جدید ۱۹ نفر سهیمه داشتیم که متقاضیان در آزمون شرکت کرده اند و پس از تائید نهایی در بیمارستان به کارگیری خواهند شد.

,

ریحانی درباره قید بومی بودن نیروها در آزمون استخدامی اخیر گفت: شرط بومی بودن چیزی است که از طرف وزارتخانه تعیین می شود و ما دخالتی در آن نداریم، اما از افرادی که در آزمون شرکت کرده بودند شنیدم که قید بومی بودن را از شرایط ثبت نام حذف کرده اند.

,

وی در خصوص وجود درگیری در بیمارستان گفت: مردم ما باید این فرهنگ را یاد بگیرند که صبر و تحمل خود را بالا ببرند. پرستاران ما نیز از ساعات اولیه سرپا هستند تا به کار بیماران رسیدگی کنند، اما بعضی افراد با کم‌ حوصلگی و پرخاش با پرستاران برخورد می کنند.

,

رئیس بیمارستان آیت الله بهاری گفت: به طور نمونه طی یک هفته گذشته به علت درگیری دو بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم که یکی از آنها به علت رفتار بد همراه بیمار بود که با زیردستی بر سر پرستار ما زده بود. ما تا جایی می توانیم از حق خودمان میگذریم و به پرسنل تاکید کرده ایم که فضا را آرام کنند ولی در مواردی که ‌کار به جای باریک کشیده شود ما نیز از حق پرستار و کارکنان خود نمی گذریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه