اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

سهم ایلام از طرح مسکن ملی ۵۵۰ واحد است

سهم ایلام از طرح مسکن ملی ۵۵۰ واحد است
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در ایلام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی‌اصغر کاظمی"،  با اعلام آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام گفت: در راستای کمک به تأمین مسکن طرح اقدام ملی تأمین مسکن در قالب احداث 5500 واحد مسکونی در استان ایلام برنامه‌ریزی گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.tem.mrud.ir در تاریخ مذکور، شروط نام‌نویسی در این طرح را مطالعه و اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خودنمایند.

, www.tem.mrud.ir,

وی تصریح کرد: متأهل بودن، عدم مالکیت خانه یا زمین توسط خود و همسر از تاریخ یکم فروردین‌ماه سال یک هزار و سیصد و هشتادوچهار تاکنون، خانه اولی بودن، 5 سال سکونت در شهر موردنظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها، استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی از 22 بهمن‌ماه 1357 تاکنون، از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: زنان خودسر‍پست با 35 سال سن به بالا در صورت دارا بودن سایر شرایط نیز می‌توانند برای مسکن ملی ثبت‌نام نمایند.

,

مهندس کاظمی افزود: نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوق و غیره، توانایی تأمین مازاد بر تسهیلات بانکی (سهم آورده) و توانایی پرداخت اقساط ماهیانه از دیگر شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی است.

,

وی ادامه داد: به هر یک از واحدهای مسکونی این طرح بین 75 تا 100 میلیون تومان تسهیلات 12 ساله با سود 18 درصد تعلق‌گرفته و زمین این واحدها نیز امسال قیمت‌گذاری می‌شود و پس از گذشت 2 سال، در اقساط 36 ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه