اخبار داغ

بازخوانی وعده‌های مسئولان از یک پروژه تاریخی؛

ترافیک وعده‌ها برای پروژه 18 ساله در فریدونکنار/مردم دست به دامان آب و هوا شوند!

ترافیک وعده‌ها برای پروژه 18 ساله در فریدونکنار/مردم دست به دامان آب و هوا شوند!
باتوجه به نزدیک شدن به زمان وعده مسئولان که کمتر از دو ماه از آن باقیمانده و حجم زیاد کار عقب مانده در پروژه، این سوال در ذهن مردم فریدونکنار به وجود آمد که آیا بازهم وعده جدید مسئولان، مانند گذشته عملی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پروژه کمربندی (تقاطع غیر همسطح) فریدونکنار از جمله پروژه‌های عمرانی در مازندران است که از زمان شروع تاکنون ۱۸ سال گذشته و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

پس از سال‌ها رکود و فعالیت لاک‌پشتی، اما در سال جاری مسئولان زیادی در سطوح مختلف از نماینده مجلس و وزیر راه و شهرسازی گرفته تا مسئولان استانی و شهرستانی با حضور و برگزاری جلسات مختلف پای کار کمربندی فریدونکنار آمدند تا بتوانند علاجی برای درد این پروژه پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,


 
درحالی که سال‌های گذشته وعده‌های زیادی برای اتمام این پروژه از سوی مسئولان وقت داده شده بود و هیچکدام از آن‌ها به سرانجام نرسید اما امسال بازهم ترافیک وعده‌ها پشت هم ردیف شد که نقطه مشترک همه آن‌ها بهره‌برداری و افتتاح کمربندی در دهه فجر بود.

پایان کار کمربندی فریدونکنار در گرو آب و هوای مناسب
محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت این پروژه اظهار کرد: تلاش برای اتمام این پروژه ادامه دارد و هم‌اکنون با بستن جاده درحال آسفالت قسمت شمال شرقی هستیم و رمپ شرقی و غربی فعال هستند.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته مراحل نهایی اخذ مجوز شورای ترافیک درحال انجام بوده تا در زمان تعطیلات که جاده هراز بسته است برای حمل مصالح مشکلی وجود نداشته باشد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه تجهیزات و موارد لازم پای کار آماده است، تصریح کرد: پایان کار بستگی به شرایط آب و هوایی دارد.

, ,
,
,
,
, پایان کار کمربندی فریدونکنار در گرو آب و هوای مناسب,
,
,
,
,



نصیری ادامه داد: منابع مالی با ادامه روند کار درحال تزریق است اما باتوجه به مطالبات زیاد پیمانکار و شرایط دولت همچنان پیگیری از سوی مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار این پروژه ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: نیاز است تا هر ۲۰ سانتی‌متر کامپکت، رطوبت‌زدایی و به تایید آزمایشگاه برسد تا بار بعدی ریخته شود و این امر مستلزم شرایط آب و هوایی مناسب است و همچنین ما دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

, ,
,
,
,
,


 
اگر بخواهیم مروری بر وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان برای این پروژه داشته باشیم با جست‌وجوی آسان در رسانه‌ها می‌توان انبوهی از این وعده‌ها را مشاهده کرد که چند نمونه آن برای یادآوری مسئولان منتشر می‌شود.
 

, ,
,
,
,


 
در جلسه‌ای که فروردین ماه سال جاری با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم فریدونکنار در مجلس و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی در فریدونکنار برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی از بهره‌برداری کمربندی فریدونکنار تا مهر ماه خبر داد.
 

, ,
,
,
,



 
معاونان وزارت راه و شهرسازی در بازدیدی که مرداد ماه امسال از کمربندی فریدونکنار داشتند وعده اتمام پروژه را تا بهمن ما می‌دهند.
 

 

مدیرکل راه و شهرسازی در مصاحبه با بلاغ از افتتاح این پروژه در دهه فجر خبر داد.
 

 
کدخدازاده معاون وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه با بلاغ از افتتاح این پروژه در دهه فجر خبر داد.
 

 
در شهریور ماه سال جاری، اسلامی وزیر راه و شهرسازی از کمربندی فریدونکنار بازدید به‌عمل آورده و در گفت‌وگو با بلاغ از پایان پروزه تا دی ماه خبر داد.

به گزارش بلاغ، باتوجه به نزدیک شدن به زمان وعده مسئولان که کمتر از دو ماه از آن باقیمانده و حجم زیاد کار عقب مانده در پروژه، این سوال در ذهن مردم فریدونکنار به وجود آمد که آیا بازهم وعده جدید مسئولان، مانند گذشته عملی نخواهد شد.

 

, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه