اخبار داغ

واگذاری 132 مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

واگذاری 132 مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری 132 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در حوزه مسکن شهری اظهار کرد: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری 132 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

وی افزود: این واحدها در شهرستان‌های شهرکرد 84 واحد، اردل 24 واحد و کیار 24 واحد احداث و به متقاضیان واجدالشرایط واگذار می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاد از ابتدا تاکنون یک هزار و 724 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 646 هزار و 904 میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

رئیسی با بیان اینکه حدود 120 هکتار سایت مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده‌سازی شده است، ادامه داد: همچنین 8 هزار و 378 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 1674194 میلیون ریال احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است، گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استانداردهای مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحدهای ساخته شده توسط بنیاد شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه