اخبار داغ

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

آمار بیکاری در کشور نگران کننده است و دولت توانایی ایجاد اشتغال را ندارد

آمار بیکاری در کشور نگران کننده است و دولت توانایی ایجاد اشتغال را ندارد
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آمار بیکاری در کشور نگران کننده است و دولت توانایی ایجاد اشتغال را ندارد بنابراین باید تغییر را مبنای کار خود قرار داده و به حوزه مهارت آموزی توجه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صبح امروز با استاندار کرمان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردر این دیدار اظهار داشت: حوزه پژوهش سازمان فنی و حرفه‌ای تحولاتی در مسیر چگونگی ایجاد بازارهای جدید به وجود آورده است و از این رو برای تحقق این هدف باید به سمت استاندارد نویسی حرکت کنیم.

,

وی افزود: فقر و بیکاری دو بال ویرانگر و بحران‌زا برای کشور هستند و متاسفانه تاکنون به گونه ای برنامه ریزی های کشور صورت گرفته که جهت گیری‌ها و نوع جریان‌ها همواره معطوف به حوزه دانش و دانشگاهی بوده، همین امر سبب شده توجه به قابلیت‌ها و استعدادهای آدمی ضعیف شده، این نوع نگاه باعث شده تمامی تمرکز فارغ التحصیلان برای تصدی مناصب دولتی باشد.

,

اوسط هاشمی گفت: حدود ۳۰ درصد از جوانان، معادل ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از بیکاران کشور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیستند (ترک تحصیل کرده‌اند)، این آمار به همراه آمار مربوط به فارغ ‌التحصیلان بیکار کشور نگرانی بزرگی را در حوزه اشتغال ایجاد کرده است.

,

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد: آمار بیکاری در کشور نگران کننده است و دولت توانایی ایجاد اشتغال را ندارد بنابراین باید تغییر را مبنای کار خود قرار داده و به حوزه مهارت آموزی توجه کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از مهارت می‌توان جریانی را شکل داد که نمود اثرات آن در جامعه آشکار شود، از این رو اگر مجموعه فعالیت های یک جامعه با همکاری آحاد ملت انجام شود اثرگذاری آن بیشتر و بهتر خواهد بود و می توانیم با گذشت زمان مهارت آموزی را در جامعه ترویج دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه