اخبار داغ

گزارش دانا از چرخش 180 درجه‌ای مواضع فلاحت پیشه؛

آقایان نماینده! با مردم رو راست باشید

آقایان نماینده! با مردم رو راست باشید
فلاحت پیشه درحالی در انتخابات سال 92 از قالیباف حمایت می کرد که در چرخشی 180 درجه در انتخابات ریاست جمهوری بعدی حامی روحانی شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حشمت الله فلاحت پیشه» نماینده حامی دولت یکی از چهره های سیاسی است که در چند سال اخیر مواضع ضد و نقیضی اتخاذ کرده است. وی در جریان انتخابات سال 92 یکی از حامیان «محمد باقر قالیباف» کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری بود که در ستادهای انتخاباتی وی خصوصا در استان زادگاهش یعنی کرمانشاه، برای جلب آرای مردمی سخنرانی می کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فلاحت پیشه در سال 92 در همایش ستاد رویش جوانان حامی قالیباف که در محل ستاد مرکزی این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر کرمانشاه برگزار شد، طی سخنانی گفت: «به دو دلیل اعتقاد دارم که قالیباف برای حل مشکلات امروز مملکت اصلح‌ترین گزینه است و آن دلایل؛ صداقت و تلاش در کنار برنامه مدون ایشان است.» 
,
 
,
فلاحت پیشه در تعریف و تمجید از قالیباف وی را فردی برنامه محور و با برنامه نامید و گفت: «مدت 12 سال است که برنامه اداره دولت یازدهم توسط قالیباف و تیم همراه ایشان در حال تنظیم می باشد و این نشان می دهد که با برنامه ترین کاندیدا در میان هشت کاندیدای تایید صلاحیت شده است.»
,
 
,
, ,
 
,
اما بعد از مدتی این چهره سیاسی رویه و جناح دیگری برای خود انتخاب کرد. در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم فلاحت پیشه که به عنوان حامی دولت و اصلاح طلب خود را معرفی کرد درباره همین کاندیداها در مصاحبه با یک سایت حامی دولت گفت: این افراد مهره‌های سوخته هستند.
,
 
,
فلاحت پیشه درباره حضور احتمالی محمدرضا باهنر، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: «نمی‌خواهم درباره مصادیق سخن بگویم، ولی گزینه هایی که این روزها مطرح میشود نشانه این است اصولگرایان روی برد در انتخابات آینده حساب باز نکرده اند.»
,
 
,
, ,
 
,
وی گفت: «مشکلی که جریان راست با آن مواجه است این است که مهره های انتخاباتی ریاست جمهوری آینده این جریان، سوخته هستند، همچنین از طرفی نخبگان این جریان شعارهای محدود و محفلی دارند از این رو مشاهده می‌شود که جریان اصولگرا در انتخابات ها تاثیرگذار نیست. » 
,
 
,
, ,
 
,
اظهارات ضد امنیت ملی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس
, اظهارات ضد امنیت ملی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس, اظهارات ضد امنیت ملی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس,
 
,
این چهره سیاسی در مجلس شورای اسلامی دهم نیز یکی از نمایندگان بود و حتی در دوره ای هم ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را در دست داشت، اما به سبب سخنان عجیب و بعضا ضدامنیتی جایگاه خود را به نماینده‌ای دیگری در این کمیسیون داد.
,
 
,
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که بایستی با توجه به اینکه در این کمیسیون حساس حضور دارد با سیاست خارجی و اندیشه راهبردی کشورمان در موضوعات بین المللی آشنایی کامل داشته باشد، محوری ترین موضع بین المللی انقلاب اسلامی که از اندیشه امام راحل ریشه می گیرد را نفی کرد. 
,
 
,
, ,
 
,
«حشمت الله فلاحت پیشه» در این توئیت که به دلیل فشار افکار عمومی مجبور به حذف آن شده، نوشت: « "تکرار کلمه "محو" یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخوری مشکوک دارد."»
, «حشمت الله فلاحت پیشه» در این توئیت که به دلیل فشار افکار عمومی مجبور به حذف آن شده، نوشت: « "تکرار کلمه "محو" یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخوری مشکوک دارد."», «حشمت الله فلاحت پیشه» در این توئیت که به دلیل فشار افکار عمومی مجبور به حذف آن شده، نوشت: « "تکرار کلمه "محو" یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخوری مشکوک دارد."»,
 
,
همین توئیت های عجیب بود که سبب انتقاد بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به مواضع مجازی وی شد و فلاحت پیشه مجبور به ترک شبکه اجتماعی توئیتر شد. 
,
 
,
خداحافظی از توئیتر به سبب افزایش انتقادات 
, خداحافظی از توئیتر به سبب افزایش انتقادات , خداحافظی از توئیتر به سبب افزایش انتقادات ,
 
,
این نماینده مجلس که با سیلی از انتقادات مواجه شده بود بیان داشت به دلیل ترور شخصیتش، دیگر در توئیتر حضور نخواهد داشت.
,
 
,
فلاحت پیشه در مطلب خداحافظی اش از شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:  
,
 
,
«در ایامی که برای کشاندن وطنم به جنگ طراحی شده بود، تمام تلاشم پرهیز از این دام بود. از ۷ تا ۹ سالگی زیر بمب و موشک باران با خون عزیزانم جنگ را تجربه کردم و از مرگ و ترور نترسیدم اما دیگر بیش از این تحمل ترور شخصیت را ندارم. با عذرخواهی از همه حضور توییتری خود را معلق می‌کنم.»
, «در ایامی که برای کشاندن وطنم به جنگ طراحی شده بود، تمام تلاشم پرهیز از این دام بود. از ۷ تا ۹ سالگی زیر بمب و موشک باران با خون عزیزانم جنگ را تجربه کردم و از مرگ و ترور نترسیدم اما دیگر بیش از این تحمل ترور شخصیت را ندارم. با عذرخواهی از همه حضور توییتری خود را معلق می‌کنم.», «در ایامی که برای کشاندن وطنم به جنگ طراحی شده بود، تمام تلاشم پرهیز از این دام بود. از ۷ تا ۹ سالگی زیر بمب و موشک باران با خون عزیزانم جنگ را تجربه کردم و از مرگ و ترور نترسیدم اما دیگر بیش از این تحمل ترور شخصیت را ندارم. با عذرخواهی از همه حضور توییتری خود را معلق می‌کنم.»,
 
,
جالب اینجاست در زمانه ای که دشمنان به شدت از کشورمان می ترسند و قدرت نظامی ایران با چشم های تیز بین خود حتی پیشرفته ترین پهپادهای آمریکایی را مورد هدف قرار می دهد، نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس که سابقه ریاست این کمیسیون را دارد.
,
 
,
ماموریت فلاحت پیشه در مجلس آینده 
, ماموریت فلاحت پیشه در مجلس آینده , ماموریت فلاحت پیشه در مجلس آینده ,
 
,
فلاحت پیشه قبل از آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا می شوید، گفت: « نه من تصمیم ندارم در انتخابات شرکت کنم.»
,
 
,
جالب اینجاست وی که پیشتر انصراف خود از حضور در انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرده بود، با عقب نشینی از این تصمیم در دقیقه 90 در وزارت کشور حضور یافت و مراحل ثبت نام را طی کرد.
,
 
,
فلاحت پیشه در پاسخ به علت تغییر تصمیمش برای کاندیداتوری، بیان کرد: « بخاطر اصرار برخی دوستان کاندیدای مجلس شدم، قصد هم نداشتم اما شرایطی شکل گرفته است که باعث شد نظر دوستان را بپذیریم.»
,
 
,
این نماینده حامی دولت و fatf با ادامه سخنان قابل تامل و عجیب خود در این باره گفت: «موضوع اول این است که نباید مجلس آینده تبدیل به یک مجلس افراطی شود، من دغدغه این را دارم که مجلس آینده افراطی شود. باید بپذیریم که عصر ترامپیسم می گذرد و مقطعی است در این شرایط نباید وارد فضای افراطی شویم.»
, این نماینده حامی دولت و fatf با ادامه سخنان قابل تامل و عجیب خود در این باره گفت: «موضوع اول این است که نباید مجلس آینده تبدیل به یک مجلس افراطی شود، من دغدغه این را دارم که مجلس آینده افراطی شود. باید بپذیریم که عصر ترامپیسم می گذرد و مقطعی است در این شرایط نباید وارد فضای افراطی شویم.», این نماینده حامی دولت و fatf با ادامه سخنان قابل تامل و عجیب خود در این باره گفت: «موضوع اول این است که نباید مجلس آینده تبدیل به یک مجلس افراطی شود، من دغدغه این را دارم که مجلس آینده افراطی شود. باید بپذیریم که عصر ترامپیسم می گذرد و مقطعی است در این شرایط نباید وارد فضای افراطی شویم.»,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه تندروها برای مجلس بعدی و لوایح مرتبط با FATF نقشه کشیده اند، اظهار کرد: «خیلی از کسانی که برای مجلس بعدی نقشه کشیدند و می خواهند اکثریت را در دست بگیرند در اولین برنامه خود از مجمع تشخیص خواهند خواست که پالرمو و سی اف تی را به مجلس برگردانند.» 
,
 
,
بسیاری از نمایندگان مجلس دهم خصوصا حامیان دولت که عملکرد ضعیف و جنجالی داشتند با نگاه به ریزش آرای خود در میان مردم از حضور در انتخابات آینده خودداری کرده اند. اینکه چه شده است که فلاحت پیشه تصمیم خود درباره حضور در انتخابات را عوض کرده و چه کسانی وی را راضی به حضور در انتخابات مجلس کرده‌اند، موضوعی است که بایستی به پشت پرده آن نگاه کرد. با این اوصاف فلاحت پیشه ماموریت خود برای حضور در مجلس اینده را حمایت از لوایح جنجالی دولتی عنوان کرده است.
,
 
,
البته ساعاتی بعد از انتشار این تناقض گویی ها از سوی فلاحت پیشه، این نماینده مجلس از حضور در انتخابات آتی مجلس انصراف داد.
,
 
,
انتهای پیام /
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه