اخبار داغ

هنرمند زنجانی:

ذائقه مردم به‌دلیل رواج موسیقی غیرایرانی تغییر کرده است

ذائقه مردم به‌دلیل رواج موسیقی غیرایرانی تغییر کرده است
هنرمند زنجانی گفت: در این چند دهه به‌ندرت اثری کاملاً ایرانی پیدا می‌شود که با موسیقی پاپ ترکیب نشده باشد و ذائقه مردم به دلیل رواج موسیقی غیر ایرانی تغییر پیداکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاوید عباسی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به انتشار آلبوم موسیقی در عاشقی، اظهار کرد: اشعار این آلبوم از اشعار عاشقانه شاعرانی مولانا ،عطار نیشابوری، فیض کاشانی و عراقی انتخاب‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه مردم ایران از اشعار عاشقانه استقبال خوبی می‌کنند و مقوله عشق در کل دنیا به‌خصوص در کشورهای شرقی چیزی نیست که با گذر زمان کهنه شود و از بین برود، ابراز کرد: پیش‌ازاین نیز آلبوم "رسم یاری" و "حریر نگاه" را منتشر کرده است.

,

هنرمند زنجانی بابیان اینکه هدف از انتشار آلبوم " در عاشقی " تولید یک اثر کاملاً ایرانی و معرفی هنرمندان توانمند زنجانی است، تصریح کرد: در این چند دهه به‌ندرت اثری کاملاً ایرانی پیدا می‌شود که با موسیقی پاپ ترکیب نشده باشد و ذائقه مردم به دلیل رواج موسیقی غیر ایرانی تغییر پیداکرده است.

,

وی بیان کرد: هر چیزی حتی غیرواقعی در جامعه رواج پیدا کند در نظر مردم به‌عنوان الگوی خوب پذیرفته می‌شود و این آسیب جدی به بدنه موسیقی کشور وارد نموده و خواهد کرد.

,

عباسی فلاح با اشاره به اینکه آلبوم " در عاشقی " در 1000 نسخه در زنجان منتشرشده است، یادآور شد: ضبط آلبوم " در عاشقی " در مدت سه سال و انتشار آن نزدیک به 2 ماه زمان برده است.

,

وی عنوان کرد: آهنگ‌سازی و تنظیم  آلبوم "در عاشقی " به همت آقایان کمال خسروی و مجید ستاری انجام‌شده است که در قالب گروه هنگام و درسه قسمت بیات ترک، بیات اصفهان و چهارگاه تنظیم و اجرا شد.

,

هنرمند زنجانی بابیان اینکه در شرایط کنونی و اوضاع بی‌ثبات اقتصادی و رکود و تورم، تولید یک آلبوم موسیقی بسیار هزینه‌بر است افزود:تولید آلبوم "در عاشقی" که به همت هنرمندان توانمند زنجان انجام‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه