اخبار داغ

معاون شهردار اصفهان:

برای حل مشکل آلودگی هوا همه به اجماع برسند

برای حل مشکل آلودگی هوا همه به اجماع برسند
معاون شهردار اصفهان گفت: رسیدن به اولویت آلودگی هوا نیاز مبرم و مهم است که همه با هم باید در این زمینه به یک اجماع برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ معاون شهردار اصفهان در نشست خبری بیان کرد: دیو آسیب گلوی شهر ما را فشرده و عروس شهر ما سیه پوش دود شده است، دستگاه های ما سمفونی ناهمگونی می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمد عیدی تصریح کرد: رسیدن به اولویت آلودگی هوا نیاز مبرم و مهم است که همه با هم باید در این زمینه به یک اجماع برسیم.

,

وی در ادامه گفت: تلاش می کنیم انگیزه ایجاد کنیم که شهروندان هم مطالبه گر باشند و هم مسئولیت جو باشند؛ طرحی با آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور اجرا شد و حدود ۱۰۰ مدرسه تحت نظارت آموزش و پرورش قرار گرفت و سال آینده انبوه تر این اتفاق می افتد.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اصفهان افزود: شهروندان را به جای اینکه مولد بار بیاوریم مصرف کننده بار آوردیم که در این زمینه برنامه هایی هم داریم.

,

عیدی خاطر نشان کرد: امیدواریم بحث های که در حیطه نخبگانی انجام می دهیم با آموزه های شهروندی به یک مسئله جریان ساز مردمی تبدیل و مردم از خود و ما مطالبه کنند و بتوانیم با اداره محیط زیست استان فصل خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.

,

به گفته عیدی جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی به عنوان شهر من در اصفهان برگزار می شود که تا به حال ۴۰۹ اثر از ۲۱ استان در آن شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه