اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه عنوان کرد

ذخیره‌سازی بیش از ۲۹ هزار تن نهاده دامی در کرمانشاه

ذخیره‌سازی بیش از ۲۹ هزار تن نهاده دامی در کرمانشاه
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۹ هزار تن نهاده دامی در انبارهای استان ذخیره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق تنها در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: نهاده های پر مصرف کشاورزی در استان کرمانشاه شامل ذرت، جو، کنجاله سویا و سبوس است که غذای اصلی دام ها بوده همچنین اسیدهای آمینه لیزین و متیونین هم در اختیار دامداری ها و کارخانه جات خوراک دام طیور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: این نهاده ها از طریق مبادی رسمی وارد کشور می شود و برای تولید کنسانتره که از مجموعه این نهاده ها تامین می شود، با ارز دولتی در اختیار دامداران صنعتی، کارخانه های تامین کننده خوراک دام و طیور استان قرار می گیرد.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: میزان نهاده هایی که در اختیار کارخانه جات تامین کننده خوراک دام و طیور و کارخانه های سنتی و صنعتی قرار گرفته با وجود مشکلات خرید نسبت به سال قبل بهتر بود.

,

این مسئول بیان کرد: سال گذشته ۴۸ هزار و ۴۷۷ تن نهاده دامی در سطح استان کرمانشاه توزیع شد که امسال طی این مدت ۱۰۸ هزار و ۵۵۶ تن توزیع شده است.

,

وی ادامه داد: از نظر تامین و توزیع نهاده های مورد نیاز دامداران استان مشکلی نداریم و حتی در انبارها نیز ذخایر نهاده ها موجود است.

,

تنها خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۲۸۵ تن نهاده دامی در انبارهای استان کرمانشاه ذخیره شده و در اختیار مرغداری ها و دامداری ها قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه