اخبار داغ

رئیس اداره صمت تربت حیدریه خبر داد؛

تخلف ۵۰ میلیارد ریالی دو شرکت حمل و نقل در تربت حیدریه

تخلف ۵۰ میلیارد ریالی دو شرکت حمل و نقل در تربت حیدریه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: دو شرکت حمل و نقل این شهرستان، بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به جابجایی کالا می کردند که پرونده با ثبت تخلف ۵۰ میلیارد ریالی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس، مهدی عباسپور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه اظهار کرد: رسالت اداره صمت نظارت بر واحدهای تولیدی و انبارها و فعالیت های هماهنگی آن است و فعالیت های کف بازار با اصناف و بازرسان اتاق اصناف است که پس از اصلاح قیمت بنزین بازرسان اداره صمت و اصناف بصورت مشترک و تحت مدیریت اتاق اصناف کار بازرسی از صنوف این شهرستان را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مصوبات خوبی در چهار جلسه اخیر داشتیم که چهار تیم صبح و شش تیم عصرها در بازار تحت نظارت اتاق اصناف همراه با ۴۳ بازرس اتحادیه ها کار بازرسی و نظارت بر قیمت ها را دنبال می کنند.

,

وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد و تلفن ۱۲۴ شبانه روز فعال است، افزود: هر روز صبح شکایت ها به بازرسان ارجاع می شود و مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی ۲۴ ساعت و نتیجه در سامانه یا کتبی و یا حضوری به افراد اعلام می شود.

,

عباسپور با بیان اینکه گزارشات مردمی و ارجاع آن به مرکز استان و کشور تاثیر زیادی در کنترل قیمت ها دارد، بیان داشت: بعنوان مثال پس از اعلام نرخ جدید بنزین در موضوع قیمت اهن و پروفیل هفته اول افزایش قیمت داشتیم و در ادامه هفته دوم کاهش و مجدد شاهد افزایش هستیم و اکنون بررسی ها انجام شده و عدم عرضه مناسب دلیل اصلی افزایش قیمت عنوان شده، لذا این معصلات به مراجع بالادستی منعکس، تا ریشه یابی شود

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تقاضا برای گاز سوز کردن خودروها افزایش یافته که از ۱۵ فروشگاه این شهرستان چهار فروشگاه دارای مجوز هستند، لذا برای نظامند کردنن آنها و با توجه به فراوانی تقاضا و عرضه کم قیمت ها افزایش و این تحلیلها ارجاع و در حال رفع است.

,

رئیس اداره صمت تربت حیدریه گفت: از ۲۵ ابان تا روز گذشته تیم های نظارتی از ۱۵۶۰ واحد صنفی بازرسی بعمل آوردند که ۲۹۵ مورد از طریق ۱۲۴، ۴۰ مورد کتبی و ۲۰ شکایت حضوری و همچتین ۶۰ مورد تلفنی اعلام وصول شد.

,

عباسپور افزود: از مجموع این بازرسی ها ۱۰۰ شکایت منجر به تشکیل پروند شده که به جهت ریالی مجموع ریالی پرونده ها ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

,

رئیس اداره صمت تربت حیدریه اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا در دوماه گدشته ۴۲۶ بازرسی و ۴۳ پرونده به ارزش ریالی ۱۳۰ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات خکومتی ارجاع شد.

,

وی بیشترین اجناس قاچاق را مربوط به لوازم ارایشی و بهداشتی، گیاهان دارویی، کود و سم و بخشی نیز تلفن همراه عنوان کرد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: دو شرکت حمل و نقل این شهرستان، بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به جابجایی کالا می کردند که پرونده با ثبت تخلف ۵۰ میلیارد ریالی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

,

وی همچنین از کشف یک انبار غیر قانونی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی خبر داد و افزود: هر چند این انبار بعنوان بارانداز بوده اما چون ثبت سامانه نبوده بعنوان فعالیت غیر قانونی پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه