اخبار داغ

با کمبود نظارت‌ها انجام می‌شود؛

یک راه با دو کرایه!/ یک اتوبوس تخلف

یک راه با دو کرایه!/ یک اتوبوس تخلف
در حالی که کرایه مسیر زنجان به تهران 35 هزار تومان است در بازگشت از تهران باید زنجانی‌ها 40 هزار تومان پرداخت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ تخلف شرکت های اتوبوسرانی در تهران موجب شده تا همشهریان زنجانی برای یک راه مشخص دو کرایه متفاوت بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

چند ماهی است با افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس ها در شهر زنجان، مشکل جدیدی برای همشهریان به وجود آمده است و هنوز هم حل نشده است.

,

*شرکت های تهرانی اقدام به افزایش کرایه کرده اند

, *شرکت های تهرانی اقدام به افزایش کرایه کرده اند,

در حالی مسیر زنجان به تهران و تهران به زنجان مشخص بوده و در گذشته یک کرایه واحد برای این مسیر اخذ می شد، شرکت های تهرانی اقدام به افزایش کرایه کرده اند و مردم مجبورند برای برگشت 5 هزار تومان بیشتر پرداخت کنند.

,

"حمید سلمانیان" رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان در این زمینه معتقد است،در حال حاضر کرایه اتوبوس های وی آی پی از مبدا زنجان به تهران ۳۵۰ هزار ریال است.

,

*مردم به تعزیزات حکومتی شکایت کنند

, *مردم به تعزیزات حکومتی شکایت کنند,

وی با بیان اینکه اخذ کرایه 40 هزار تومانی از تهران به زنجان تخلف شرکت های تهرانی است،افزود: مردم می‎ توانند به تعزیزات حکومتی در این زمینه شکایت کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت های تهرانی در این زمینه گران‎ فروشی کرده و به قانون تمکین نمی کنند.

,

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای 40 شرکت فعال در زمینه حمل و نقل مسافر است، ادامه داد: از تعداد ۱۵۷ دستگاه اتوبوس مسافربری زنجان، ۵۵ دستگاه وی آی پی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان نیز انحصاری بودن حمل و نقل عمومی در زنجان را یکی از مشکلات می داند و معتقد است،باید مکانیزمی برای خروج از این وضعیت تعریف شود.

,
,

فرامرز نیک ‌سرشت با بیان اینکه تغییر قیمت در کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی محسوس است،ادامه داد:به مسئله افزایش ۲ برابری کرایه ها رسیدگی شود.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در خصوص علت یکسان نبودن نرخ کرایه زنجان به تهران و برعکس، اظهار داشت: قیمت گذاری هر ساله از مبدا استان زنجان به استان های دیگر در زنجان مصوب می شود.

,

*بخش خصوصی زنجان رغبتی برای افزایش قیمت نداشت

, *بخش خصوصی زنجان رغبتی برای افزایش قیمت نداشت,

وی با بیان اینکه با افزایش 20 درصدی نرخ کرایه،بخش خصوصی زنجان رغبتی برای افزایش قیمت نداشت،افزود:ضروری است این موضوع بین دو استان حل شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه نرخ مسافر به شیوه قدیمی هر سال بر اساس وضعیت بازار و نرخ تورم از سوی انجمن صنفی ارائه می شود، افزود: با پیگیری های انجام شده یکسان سازی نرخ به نفع مسافران انجام می شود.

,

حالا باید دید این یکسان سازی کی به سرانجام می رسد و کرایه این مسیر یک کاسه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه