اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

بکارگیری 2 هزار نیرو در طرح زمستانه پلیس در مازندران

بکارگیری 2 هزار نیرو در طرح زمستانه پلیس در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: در طرح رزمایش زمستانه بیش از 2 هزار نیرو به مسافران و هم استانی‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی عصر امروز در رزمایش زمستانه دستگاه‌های اجرایی فعال در محورهای استان مازندران درباره رزمایش طرح زمستانه پلیس راه با اشاره به شرایط خاص استان مازندران از نظر جغرافیایی و نزدیکی به مرکز اظهار کرد: مازندران از جمله استان‌هایی است که بیشترین تردد سالانه در آن انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

میرفیضی سطح راه‌های برفگیر و کوهستانی استان مازندران را 3 هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین 700 کیلومتر با 13 گردنه کوهستانی در مازندران وجود دارد که باید نسبت به تامین ایمنی در آن اقدام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و همراهی و قانونمداری مردم شاهد کاهش تصادفات در استان هستیم و در طرح رزمایش زمستانه بیش از 2 هزار نیرو به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

میرفیضی افزود: همچنین 644 دستگاه تاسیسات راهداری، خودرو‌ها و آمبولانس در طرح زمستانه به کار گیری می‌شود و 120 پایگاه در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی امدادرسانی هوایی از طریق هلال احمر و اورژانس را از دیگر بخش‌های طرح رزمایش زمستانه اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در زمستان خدمات مناسبی به مسافران و هم استانی‌ها ارائه دهیم.

میرفیضی افزود: در طول سال از جمله پایان هفته شاهد افزایش سفر‌ها به مازندران هستیم و مازندران هم مقصد و هم معبر گردشگری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در سال 84 در کشور 28 هزار نفر براثر تصادف جان باختند و این میزان در حال حاضر به 16 هزار نفر کاهش یافته است و این درحالی است که 156 درصد به شمار خودروها، 154 درصد به شمار موتورسیکلت‌ها و 118 درصد بر شمار رانندگان افزوده شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشور به ازای هر 100 هزار نفر 19 نفر براثر تصادفات فوت می‌شوند و این میزان در استان مازندران دو نفر کمتر است گفت: باید همه سازمان‌ها از ظرفیت‌های خود برای کاهش حوادث بهره گیرند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

استاندار مازندران نیز با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و مشکلاتی که در اقصی نقاط کشور ایجاد شده، اظهار کرد: در استان مازندران اوضاع به خوبی کنترل شده و مشکلات خاصی وجود نداشته است.

,

احمد حسین‌زادگان به تلاش‌های انجام شده نیروهای نظامی و انتظامی در آرام سازی وضعیت استان، گفت: با هماهنگی‌های بین بخشی اجازه تعرض به اموال دولتی و مردم داده نشده و اعتراض‌ها به صورت مناسبی کنترل و هدایت شده است.

,

وی با اعلام اینکه ریشه مشکلات کشور در تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی دارد، بیان کرد: در سال‌های 95 و 96 کشور در شرایط رشد اقتصادی مناسب و تورم قابل کنترل قرار داشت.

,

حسین‌زادگان درباره نامناسب بودن برخی زیرساخت‌های محوری استان، گفت:  گردنه‌های متعددی در استان وجود دارد و شرایط راه‌های مازندران به وضعیت ایده‌آل و مطلوب نرسیده است با این وجود تلاش شده که خدمات‌رسانی به صورت مناسبی انجام شود.

,

وی با اعلام اینکه در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات مناسبی انجام شده است، افزود: باید از ظرفیت مازندران برای کمک به جلوگیری از بروز حوداث و سوانح اقدام کرد.

,

استاندار مازندران با اعلام اینکه با وجود مشکلات موجود نباید اجازه دهیم که به مردم فشار مضاعف وارد شود، گفت: در سایه احترام به قانون و مردم باید زمینه رفع مشکلات و موانع فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه