اخبار داغ

به دلیل نشر مطالب توهین آمیز به مسئولان نظام؛

دادستان همدان: با مدیر کانال اعتماد ملی برخورد می شود

دادستان همدان: با مدیر کانال اعتماد ملی برخورد می شود
به دنبال اهانت و نشر مطالب توهین آمیز به ارکان نظام در کانال حزب اعتماد ملی، دادستان استان همدان گفت: با مدیر این کانال تلگرامی طبق قانون قاطعانه برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ساعاتی پیش مطلب متوهم گونه ابوالفضل قدیانی عضو سازمان موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی در سایت متعلق به جریان فتنه ۸۸ و در ارگان حزب اعتماد ملی همدان منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مطلب منتشر شده از سوی اعتماد ملی، عاملی برای بی اعتمادی ملی است، چرا که آنان با تهمت، افترا و نشر اکاذیب نسبت به ارکان نظام، از پاسخگویی به افکار عمومی در برابر ناکارآمدی های مکرر خود فرار می کنند و هم برای ایجاد تشکیک در صحت مراحل انتخابات، زمینه چینی می کنند.

,

«حسن خانجانی» دادستان همدان در گفت و گو با عصر همدان، با اشاره به اینکه از ماجرای انتشار متن توهین آمیز و پر از اهانت در کانال تلگرامی ارگان حزب اعتماد ملی مطلع است، گفت: بدون تردید قاطعانه با مدیر این کانال به دلیل انتشار مطلبی مبنی بر تهمت و افترا به ارکان و اصول نظام، مطابق با قانون، قاطعانه برخورد می شود.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر این فرد متهم است و پس از شنیده اظهارات او، دادستانی به عنوان مدعی العموم، روند پیگیری پرونده را تا رسیدن به نتیجه دنبال می کند و رسانه ها را نیز در جریان قرار می گذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه