اخبار داغ

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان:

اولین جشنواره فرهنگی هنری «همای رحمت» در کرمان برگزار می شود

اولین جشنواره فرهنگی هنری «همای رحمت» در کرمان برگزار می شود
مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری همای رحمت ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با هدف ایجاد نشاط و کشف استعدادها و توانمندی های حوزه فرهنگی هنری در بخش های مختلف برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین رستمی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی هنری همای رحمت ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان در کرمان با هدف ایجاد نشاط و کشف استعدادها و توانمندی های حوزه فرهنگی هنری در بخش های مختلف برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: این جشنواره  در قالب بخش‌های تئاتر، موسیقی، خوشنویسی، نقاشی، ادبیات داستانی، کتابخوانی، رسانه و فضای مجازی و صنایع دستی با موضوع  آزاد با مشارکت مراکز شش گانه دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار می شود.

,

رستمی خاطر نشان کرد: بخش خوشنویسی، نقاشی و عکاسی این جشنواره به میزبانی مرکز بافت، بخش صنایع دستی به میزبانی مرکز بم، رسانه و فضای مجازی به میزبانی مرکز سیرجان، ادبیات داستانی و کتابخوانی به میزبانی مرکز جیرفت، موسیقی به میزبانی مرکز کرمان و تئاتر به میزبانی مرکز رفسنجان برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز به عنوان موضوعات ویژه این جشنواره در نظر گرفته شده است، عنوان کرد:  شرکت کنندگان می‌توانند علاوه بر موضوعات آزاد، آثار خود را در قالب این موارد نیز ارسال کنند.

,

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان، در پایان در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: دانشجویان، کارکنان و اساتید می‌توانند با مراجعه به امور فرهنگی هر مرکز و واحد ثبت نام کنند و اطلاعات تکمیلی این جشنواره از طریق سایت kerman.pnu.ac.ir در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه