اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران اعلام کرد

ارسال 700 اثر به جشنواره ابوذر مازندران/نتایج اوایل دی‌ماه اعلام می‌شود

ارسال 700 اثر به جشنواره ابوذر مازندران/نتایج اوایل دی‌ماه اعلام می‌شود
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران از ارسال بیش از 700 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تاکنون، تعداد آثار ارسالی به نخستین جشنواره ابوذر مازندران به بیش از 700 اثر رسید.

وی افزود: در مجموع، تعداد 339 یادداشت و گزارش، 43 مستند، 27 کلیپ، 3 کاریکاتور و 296 عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: این آثار توسط پنج داور در تهران و با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داوری خواهد شد و نتایج آن در اوایل دی‌ماه امسال با برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در چالوس اعلام و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه قرار است کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران تهیه و چاپ شود، اعلام کرد: در سال گذشته 20 هزار اثر در کل کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه مازندران خبرنگاران توانمند زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، ادامه داد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، بسیج رسانه مازندران، سازمان فضای مجازی بسیج در هشت محور و هشت قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه و خبر استان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: جدا از تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم هر یک از محورهای مذکور در سطح استانی، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر جهت داوری در سطح ملی نیز ارسال خواهد شد که از نفرات برگزیده ملی نیز جداگانه به صورت کشوری تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه