اخبار داغ

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان:

نخستین دوره طرح دانشجو متدبر قرآنی در زنجان برگزار شد

نخستین دوره طرح دانشجو متدبر قرآنی در زنجان برگزار شد
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان از حضور 100 دانشجو در طرح دانشجو متدبر قرآنی خبرداد و گفت: این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان و دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حاجی علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اجرای طرح دانشجو متدبر قرآنی، اظهار کرد: طرح دانشجو متدبر قرآنی با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان ذیل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در دانشگاه پیام نور زنجان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه این طرح در چهار سطح برگزار می‌شود، ابراز کرد: مرحله اول طرح دانشجو متدبر قرآنی به درخواست دبیرخانه قران و عترت دانشگاه پیام نور به‌صورت برگزاری کلاس های حضوری به دانشگاه پیام نور زنجان واگذار شد.

,

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان بابیان اینکه استاد این طرح حجت‌الاسلام صدری بودند، تصریح کرد: این طرح با حضور 100نفر از دانشجویان در مرکز زنجان در 6روز برگزار شد.

,

وی با اشاره به اینکه دانشجویانی که در این طرح حضور داشتند بعد از شرکت در آزمون و پذیرفته شدن به سطح دوم از این طرح راه یافتند، عنوان کرد: 92 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان به مرحله دوم این طرح راه یافتند.

,

علی‌اکبری با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح دانشجو متدبر قرآنی به‌صورت آموزش غیرحضوری و از طریق آموزش الکترونیک LMS برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله دوم دانشجو متدبر قرآنی از چند روز پیش آغازشده است.

,

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم دانشجو متدبر قرآنی در 8  روز برگزار می‌شود، بیان کرد: دانشجویانی که موفق به پایان سطح 3 این طرح شوند به‌عنوان مربیان تدبر در قرآن می‌توانند با جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها همکاری کنند.

,

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان بابیان اینکه این طرح به‌منظور توسعه و نشر فرهنگ قرآنی و فرهنگ تدبردر قرآن برگزار شد خاطرنشان کرد: تدبر در قرآن یک دستور الهی است و یکی از وظایف دبیرخانه قرآن و عترت نیز اعتلای این فرهنگ اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه