اخبار داغ

مدیرعامل شرکت تولیدی وستا مطرح کرد؛

اخذ مالیات از شرکت های دانش بنیان همدان اشتباه هست

اخذ مالیات از شرکت های دانش بنیان همدان اشتباه هست
مدیر عامل شرکت تولیدی وستا در همدان، گفت: شرکت های دانش بنیان معمولا معاف از مالیات هستند اما در همدان باز شاهد دریافت مالیات به طرق مختلف از شرکت های دانش بنیان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ساغرچیان مدیر عامل شرکت جاروی هوشمند وستا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه ازسال 91 کار را با دو نفر شروع و امروزه 15 نفر بطور مستقیم و 20 نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند گفت:فعالیت شرکت در بخش تجهیزات پزشکی و در راستای سلامت جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان،,

وی با اشاره به اولین محصول شرکت در بخش تجهیزات پزشکی و سایر محصولات افزود: ما ساکشن اتوماتیک دندانپزشکی را اختراع کردیم و انواع ساکشن را نیز ساختیم و در همین حیطه جارو برقی های وکیوم دار را وارد خانه ها کردیم.

,

این تولید کننده همدانی ادامه داد: جارو برقی های معمولی سه مشکل اساسی دارند که یکی در ایجاد صدای بلند و ورود ذرات گرد و غبار از فیلتر جارو برقی ها به داخل محیط و ایجاد حساسیت و آلرژی و سومین مشکل کیسه ای که داخل جاروبرقی ها تعبیه شده پر از حشرات است و باعث آسیب های زیادی به خصوص به بچه ها می شود.

,

وی، با اشاره به پیشرفت علم وکیوم دردنیا تصریح کرد: شرکت وستا با قرار دادن مخزن جاروبرقی ها خارج از خانه سعی در برطرف شدن بسیاری از مشکلات دارد که امیدواریم مورد استقبال همه باشد تا گامی در جهت رشد و سلامت افراد قرار گیرد.

,

مدیر عامل شرکت وستا با تاکید بر مشکلاتی که سد راه تولید کنندگان است گفت: شرکت های دانش بنیان معمولا معاف از مالیات هستند اما در همدان باز شاهد دریافت مالیات به طرق مختلف از شرکت های دانش بنیان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه