اخبار داغ

شمخانی در دیدار با خانواده جان باختگان اغتشاشات تهران:

۸۵ درصد از جانباختگان در هیچ تجمع اعتراضی حضور نداشتند/ استفاده مهاجمان از سلاح‌های سرد و گرم

۸۵ درصد از جانباختگان در هیچ تجمع اعتراضی حضور نداشتند/ استفاده مهاجمان از سلاح‌های سرد و گرم
دبیر شورای عالی امنیت ملی در جریان دیدار با خانواده جان باختگان حوادث اخیر گفت:‌ بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان حوادث اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ‌یک از تجمع‌ها حضور نداشتند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیرسازمانی کشته شده‌‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (پنج‌شنبه 21 آذر)‌ با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دریابان شمخانی در این دیدارها که در جوی صمیمی انجام شد؛ ضمن دلجویی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظامبرای ترمیم سریع خسارت‌ها و کاهش آلام خانواده ی محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود.

,

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از 85 درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستانهای تهران در هیچ‌یک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند و به صورت مشکوک با سلاحهای سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده‌اند لذا اجرای پروژه کشته‌سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.

,

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته‌های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است، گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه ای که از طرف رئیس جمهور محترم به انها واگذار شده می‌بایست با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت های وارد شده به مردم اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه