اخبار داغ

مدیر یک شرکت گردشگری در بجنورد خبر داد؛

نادیده گرفتن واحدهای گردشگری در سهمیه بندی بنزین/ کنسلی تورها پس از افزایش قیمت بنزین

نادیده گرفتن واحدهای گردشگری در سهمیه بندی بنزین/ کنسلی تورها پس از افزایش قیمت بنزین
مدیر یک شرکت گردشگری در بجنورد با اشاره به اینکه در سهمیه بندی بنزین جایگاهی برای دفاتر گردشگری در نظر گرفته نشده است، گفت: بعد از افزایش قیمت بنزین تورهای گردشگری اجرا نمی شود و تاثیرات زیادی در کاهش سفرهای این دفاتر داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیام مهنانی، مدیر یک شرکت گردشگری در بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه گرانی بنزین، تاثیرات زیادی در حوزه گردشگری برای ما ایجاد کرده است، گفت: گردشگری در حال معمول در سبد خانوار در جایگاه های پنجم تا ششم قرار داشت که بعد از این شرایط به وجود آمده تورها اجرایی نمی شود و تاثیرات زیادی در کاهش سفرهای ما داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

مهنانی افزود: باید با دید مثبتی هم به این مقوله نگاه شود و آن اینکه خانواده ها برای صرفه جویی در هزینه های سوخت خودرو به سمت تورهای گروهی روی آورند که این موضوع نیز منوط به این است که گازوئیل گران نشود.

,

 

,

وی اضافه کرد: هرچند که بعد از این گرانی ها خودروهای گازوئیل سوز نیز به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت ها کرده اند و از این جو پیش آمده سواستفاده می کنند.

,

 

,

مهنانی با بیان اینکه در سهمیه بندی بنزین جایگاهی برای دفاتر گردشگری در نظر گرفته نشده است، گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی این موضوع را مطرح کردیم که سهمیه سوخت جداگانه ای برای واحدهای گردشگری در نظر گرفته شود که شرکت نفت اعلام کرد تاکنون چیزی در نظر گرفته نشده و بعید می دانیم که چیزی درنظر گرفته شود.

,

 

,

مدیر این شرکت گردشگری خاطرنشان کرد: آژانس های گردشگری نیز همچون آژانسها درون شهر و بیرون شهر مسافر جابجا می کنند، اما دیده نشده اند.

,

 

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که نظرتان در رابطه با استفاده از سوخت ال.پی.جی چیست، گفت: بارها شاهد انفجارهای ناشی از استفاده از این سوخت بوده ایم و اینکه تمایلی به انجام کار غیرقانونی و غیراستاندارد ندارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه