اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

تاکنون نمونه‌ای از کیک‌های حاوی قرص به علوم پزشکی قزوین ارائه نشده است

تاکنون نمونه‌ای از کیک‌های حاوی قرص به علوم پزشکی قزوین ارائه نشده است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره ماجرای قرص‌های مشکوک در کیک‌های دانش‌آموزان گفت: تاکنون موردی از مشاهده کیک‌های حاوی قرص به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ چند روزی است که ویدیو‌یی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن دانش‌آموزان دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان می‌گویند که در میان کیک‌های خوراکی خود قرص‌هایی را یافته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

مدیرعامل یک شرکت معتبر مواد غذایی با تایید این خبر گفت: فرد یا افرادی به دنبال ضربه زدن به صنعت کشور هستند و باید به شدت با این افراد برخورد شود.

,

وی ادامه داد: مرکز پخش این کیک‌های مشکوک استان هرمزگان بوده و محصولاتی که در آن قرص جایگذاری شده، تنها متعلق به یک شرکت نبوده است و بسیاری از شرکت‌های تولید کننده درگیر این موضوع هستند و شکایت خود را به مراجع قضایی وانتظامی ارائه داده‌اند.

,

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: "نمونه‌های ارسالی به این دانشگاه، همگی باز بوده و نمی‌توان تایید کرد که وجود قرص یا کپسول در محصول از محل تولید کالا بوده یا خیر!

,

وی ادامه داد: "تاکنون ۳۰ نمونه قرص یافت شده از ۱۲ شرکت موادغذایی توسط مردم برای ما ارسال شده است که هیچ کدام از قرص‌های کشف شده در میان محصولات، مشابه یکدیگر نیست و از انواع و اقسام قرص‌ها و کپسول‌ها، برای جایگذاری استفاده شده است."

,

برخی از ساکنان روستایی در بویین زهرا در تماس با صبح قزوین این‌ ماجرا را روایت کرده‌اند که البته هنوز این ماجرا تایید نشده است.

,

خبرنگار صبح قزوین برای پیگیری موضوع مصاحبه‌ای با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام داده است.

, خبرنگار صبح قزوین برای پیگیری موضوع مصاحبه‌ای با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام داده است.,

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره ماجرای قرص‌های مشکوک در کیک‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: تاکنون موردی از مشاهده کیک‌های حاوی قرص به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گزارش نشده است.

,

وی عنوان کرد: افرادی که چنین موضوعی را مشاهده می‌کنند باید نمونه کیک را همراه با قرص داخل آن به سازمان غذا و دارو ارائه دهند تا آزمایش‌های لازم انجام گرفته و درصورت لزوم نمونه‌های مشابه از بازار و دسترس دانش‌آموزان جمع آوری شود.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکید کرد: لازم است درحالی که نمونه‌ها به سازمان غذا و دارو ارائه می‌شوند قرص از داخل کیک‌ها جدا نشده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه