اخبار داغ

کار آفرین همدانی مطرح کرد؛

طراحی در تولید پوشاک حرف اول را می زند/ به روز نبودن تجهیزات مشکل بزرگ تولیدی پوشاک

طراحی در تولید پوشاک حرف اول را می زند/ به روز نبودن تجهیزات مشکل بزرگ تولیدی پوشاک
کار آفرین نمونه همدانی گفت: هدف من حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال است اما یکی از مشکلاتم به روز نبودن تجهیزات می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ فروشگاه بزرگ پوشاک توکل در استان همدان مجموعه ای کم نظیر توسط جوانان این دیار به طراحی و دوخت و عرضه انواع کت، کت شلوار، پیراهن، لباس کار و موارد دیگر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این مجموعه تولیدی باحمایت از کالای ایرانی و شعار ایرانی، ایرانی بخر، در راستای تولید ملی فعالیت می کند.

,

علی توکلی، مسئول این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه واحد تولیدی پوشاک توکل از سال 90 با دو نفر شروع به فعالیت کرده گفت: در حال حاضر 10 نفر اشتغال دائم در مجموعه داریم و در صورتی که سفارشات بزرگ از بیمارستانها و ادارات داشته باشیم چندین نفر بصورت روز مزد در کارگاه مشغول می شوند.

,

وی، با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی همگی با مشکل نوسان قیمت مواجه هستند افزود: به روز نبودن تجهیزات یکی از بزرگترین مشکلات پوشاک توکل است چرا که سرمایه در گردش کمی داریم تا صرف خرید مواد اولیه کنیم.

,

تولید کننده همدانی با تاکید بر نوسانات قیمت تصریح کرد: وسیله ای که سال گذشته زیر 100 میلیون ارزش داشت امسال سه برابر شده و امکان خرید آن برای تولید کننده نیست.

,

وی با بیان اینکه کیفیت در پوشاک حرف اول را می زند افزود: به دلیل کیفیت بالای تولیدات توانسته ایم  به کشورهایی همچون عراق و سلیمانیه صادرات داشته باشیم و به همه استانها محصولات ارسال و در استانهایی مثل کرمانشاه و ملایر شعبه فروش داریم.

,

این تولید کننده پوشاک مهمترین گام در لباس را طراحی دانست و گفت: الگو در پوشاک حرف اول را می زند و در گام دوم مواد اولیه هستند که کیفیت جنس را تعیین می کنند.

,

مدیر تولیدی پوشاک توکل با اشاره نوسانات قیمت در بازار افزود: ما نمی توانیم برنامه ریزی های بلند مدت انجام دهیم و کار روزانه پیش می رود که حتما باید چاره ای برای ثبات قیمت ها اندیشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه