اخبار داغ

دیدار تولیت حرم حضرت معصومه(س) با خانواده شهدای خادم مدافع حرم+تصاویر

دیدار تولیت حرم حضرت معصومه(س) با خانواده شهدای خادم مدافع حرم+تصاویر
آیت الله سعیدی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که افتخار خادمی حرم حضرت معصومه(س) را داشتند با خانواده شهدا دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم و جمعی از کارمندان و خادمان حرم حضرت معصومه(س) با حضور در منزل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که افتخار خادمی حرم حضرت معصومه(س) را داشتند با خانواده شهدا دیدار کردند.

در این دیدارها امام جمعه قم ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا با برگزار یادواره های مختلف گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا باید جزء اولویت ها باشد، همچنین باید از طریق برگزاری برنامه ها و یادواره های مختلف مرام و منش شهدا به جوانان معرفی شود، قم هم باید با وجود فضای معنوی حاکم در این عرصه پیشتاز باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) در این دیدارها از خانواده شهدا برای حضور در یادواره شهدای خادم حرم حضرت معصومه(س) دعوت به عمل آوردند.

شهیدان مدافع حرم حجت الاسلام محمد علی قلی زاده، علی اکبر عربی، مصطفی نبی لو،مهدی ایمانی، احمد جلالی نسب، مجید عسکری جمکرانی، حمید مختاربند،حجت الاسلام سیدمحمد حسن دهقانی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بودند که افتخار خادمی حرم حضرت معصومه(س) را داشتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه