اخبار داغ

آمار جالب شمخانی درباره جان‌باختگان حوادث اخیر

آمار جالب شمخانی درباره جان‌باختگان حوادث اخیر
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ‌یک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دریابان علی شمخانی صبح امروز با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دریابان شمخانی در این دیدارها که در جوی صمیمی انجام شد، ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظام برای ترمیم سریع خسارت‌ها و کاهش آلام خانواده‌ی محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود.

,

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچیک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده‌اند لذا اجرای پروژه کشته سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.

,

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته‌های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است، گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه‌ای که از طرف رئیس جمهور محترم به آنها واگذار شده می‌بایست با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه‌ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت‌های وارد شده به مردم اقدام کنند.

,

روز سه شنبه رئیس جمهور در جلسه با استانداران سراسر کشور که وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه نیز در آن حضور داشتند ضمن تشریح و تبیین وضعیت سیاسی، اقتصادی و مناسبات بین المللی در شرایط کنونی با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد که حتماً استانداران با سرکشی به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده به کمک آنان شتافته و از خانواده‌های حادثه‌دیده دلجویی کرده و حداکثر کمک و همراهی را با آنان داشته باشند.

,


دستور روز گذشته رئیس جمهور پیرو تدابیر اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و تاکید رهبری بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت جانباختگان حوادث اخیر و دلجویی و رسیدگی به خانواده‌های آنان بر اساس اصل «رافت اسلامی» صادر شده است.

,
,

رخدادهای اعتراضی اخیر در کشور که با خسارت‌های مادی گسترده و جانباختن تاسف بار برخی از هموطنانمان همراه بود موجب شکل گیری «حزنی ملی» در کشور شد که باید برای ترمیم و کاهش آلام آن اقدامات عاجل و همه جانبه در دستور کار قرار بگیرد.

,

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مسئولیت بررسی وضعیت جانباختگان رخدادهای اخیر و رسیدگی به خانواده‌های آن‌ها و همچنین برآورد خسارت‌های وارد شده به اموال و اماکن خصوصی و جبران ضررهای وارد شده به اموال و دارایی‌های مردم بر عهده کمیته‌ای ویژه به ریاست استاندار و عضویت مسئولین عالی استان با اعطای کلیه اختیارات لازم، گذارده شده است.

,

پس از دستور روز گذشته رییس جمهور ، استانداران در برابر خواست و اراده قلبی مجموعه مسئولین عالی و آحاد مردم کشور برای گام برداشتن در مسیر بازسازی روحیه ملی، انسجام اجتماعی و مودت عمومی قرار گرفته اند که آزمونی ملی و اعتقادی خطیر و بسیار مهم است.

,

مجموعه قوا و دستگاه‌های کشور باید ضمن مطالبه مستمر از استانداران برای اجرای سریع و تاثیرگذار این ماموریت ملی، تمامی ظرفیت‌های خود را برای پشتیبانی موثر و همه جانبه از انان بسیج کنند.

,
منبع: میزان
, منبع: میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه