اخبار داغ

نماینده استان همدان در مجلس خبرگان:

آیت الله محمدی عمرشان را در راه اعتلای حوزه علمیه وقف کردند

آیت الله محمدی عمرشان را در راه اعتلای حوزه علمیه وقف کردند
نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زهد و تقوا و اخلاق مداری از شاخصه های آیت الله محمدی بود و ایشان عمر پر برکتشان را در راه اعتلای حوزه سپری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله موسوی اصفهانی، نماینده استان همدان در مجلس خبرگان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله محمدی مدیر فقید حوزه علمیه نهاوند با بیان اینکه شخصیت والا و مومن و برجسته آیت الله محمدی در شهرستان مایه برکت و عزت است گفت: ایت الله محمدی عالم ربانی و اسوه تقوا و شخصیتی کم نظیر بود که با افتخار حوزه علمیه نهاوند را مدیریت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره براینکه  باید در نهاوند به پاس عظمت و خدماتی که آیت الله محمدی انجام داد یک روز عزای عمومی اعلام‌ می شد افزود: این عالم بزرگوار عمر خود را در راه خدمت به حوزه و تربیت شاگردانی مومن و انقلابی سپری کردند.

,

وی با تاکید براینکه  این عالم انقلابی، زاهد و استاد اخلاق اسوه و الگویی برای همه طلبه های حوزه علمیه نهاوند است تصریح کرد: این عالم بزرگوار عمر خود را وقف حوزه علمیه کرد و در طول چند دهه محل زندگی خود را در داخل حوزه علمیه قرار داده بود.

,

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: کسانی که علیه روحانیت جوسازی می کنند بدانید که روحانیت عقب نشینی نخواهد کرد چون در این راه شهید داده ایم و افرادی مومن و انقلابی مانند آیت الله محمدی برای اعتلای حوزه علمیه تلاش کردند.

,

وی با بیان اینکه روحانیت راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهد داد، تصریح کرد: جوسازی ها در اراده و‌ مسیر حرکت حوزه های علمیه تاثیری ندارد و حوزه های علمیه در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت‌ می‌کنند.

,

نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره براینکه آیت الله محمدی فرزند برومندشان را که روحانی نیز بودند در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کردند گفت: این عالم وارسته  نشان داد راه شهدای کربلا را تداوم بخشیده و اخلاق و رفتار و روش زندگی این عالم مجاهد برای روحانیون باید به عنوان الگویی برای زندگی معرفی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه