اخبار داغ

فرمانده سپاه:

هیچ کشوری به اندازه ایران در معرض هجوم شیاطین نیست/ تا پیروزی فاصله ای نداریم

هیچ کشوری به اندازه ایران در معرض هجوم شیاطین نیست/ تا پیروزی فاصله ای نداریم
فرمانده سپاه پاسداران گفت: واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما می‌بودند، آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیش از ظهر امروز 21 آذر 1398 ، پس از افتتاح ۲۲۴۹ پروژه عمرانی در شهرستان‌های پردیس، ری و باقرشهر در نشست صمیمی با رزمندگان، بسیجیان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز به ما توفیق داد تا یکی از بهترین و دل‌انگیزترین روزهای زندگی‌مان را تجربه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی در این دیدار صمیمی تصریح کرد: من این دیدار را فضیلت و عنایت خداوند به خودمان می‌دانیم چرا که موفق شدیم تا به پابوسی خانواده‌های شهیدان نائل شویم.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز موفق شدیم جانبازان که استوانه‌های محکم صبر هستند را ببینیم. ما توانستیم فرزندان شهدا را ملاقات کنیم و با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هم دیدار باشیم.

,

چرایی وقوع حوادث دلخراش در صدر اسلام

, چرایی وقوع حوادث دلخراش در صدر اسلام,

سرلشکر سلامی در سالن جلسات سپاه سیدالشهدا علیه السلام توضیح داد: واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما می‌بودند، آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست‌.

,

وی با تشریح نقش خانواده‌های شهدا در جامعه گفت: حضور شما در همین فضا مانند یک جهاد بزرگ است چرا که وقتی شما هستید، دشمن نیست. وقتی شما بیدارید دشمنان ما می‌هراسند. جنس شما از نور است و نور همیشه بر تاریکی غلبه می‌کند.

,

فرمانده سال‌های دفاع مقدس درباره تداوم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر متذکر شد: باور کنید این ۴۱ سال فقط به حضور شما وابسته بوده است. حضور شما عاملی شده تا هر توطئه، فتنه و جنگی خاموش شود و دشمنان ما ناامید و افسرده شوند.

,

سرلشکر سلامی ادامه داد: قران می‌فرماید "اگر غافل شوید دشمن ناگهان بر شما هجوم می‌آورد". این ایستادگی و ستبر کردن سینه در مقابل هر دشمنی رمز عزت، بقا و جاودانگی است و شما آرامش‌بخش این مردم هستید.

,

وی افزود: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده است‌. در طول تاریخ حیات بشر، هیچ کشوری به اندازه ایران در معرض هجوم شیاطین بزرگ و کوچک نبوده است. به فضل الهی این ملت ایستاده و از هر حادثه‌ای باشرف عبور کرده است.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران می‌دانند بقای مسلمین در گرو حمایت از امام است. مردم رهبرشان را مانند نگینی درخشان در انگشتر خود می‌‌دانند و قله‌ها را می‌پیمایند.

,

تجلیل فرمانده سپاه از خانواده معظم شهدا

, تجلیل فرمانده سپاه از خانواده معظم شهدا,

سرلشکر سلامی با تشکر مجدد از حضور حماسی خانواده شهدا تاکید کرد: از صبر خانواده‌های شهیدان و جانبازان تشکر می‌کنیم. امروز هم حضور شما برای ما روحیه‌بخش است و به قلب‌های ما استحکام می‌بخشد. ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم و به خیمه دشمن نزدیک هستیم. آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حالی که به عقب می‌روند، فتنه‌هایی هم می‌آفرینند اما ملت ما همواره محاسبات آن‌ها را به هم زده است.

,

وی با تشریح وضعیت فعلی نظام اسلامی و وجود برخی مشکلات در وضع معیشت مردم گفت: آن‌ها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را به تسلیم وادار کنند اما در حالی که هر چه‌قدر فشارهای دشمنان زیاد شود، ایستادگی ملت نیز محکم‌تر می‌شود. این نظام، آرزوی هزاران ساله پیامبران الهی است. همه پیامبران آمده‌اند تا حکم خدا را روی زمین جاری کنند. همه انبیاء آرزو داشتند تا نظامی مستحکم ساخته شود تا توحید را رواج دهد. این نظام، همان نظامی است که امامان ما به خاطر آن به شهادت رسیدند.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: امروز این تحقق یافته است. این بیرق بلند شده و این‌ها جوانان تربیت‌شده بیرق حضرت ابوالفضل علیه السلام هستند. خاموش‌کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم ماست.

,

سرلشکر سلامی در پایان سخنان خود خطاب به دشمنان ملت و انقلاب اسلامی گفت: ما شما را تعقیب می‌کنیم، پیدایتان می‌کنیم و انتقام می‌گیریم‌. کشورهایی که فتنه می‌کنند و شهرهای ما را به آتش می‌کشند، اگر دست برندارند و ادامه دهند، منافع آن‌ها را به آتش می‌کشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه