اخبار داغ

سقوط ادامه دار قیمت طلا و ارز

سقوط ادامه دار قیمت طلا و ارز
بازار امروز طلا و سکه و ارز، امروز نیز با کاهش قیمت همراه بود. قیمت دلار نیز نسبت به روز گذشته، روند کاهشی خود را ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بازار امروز طلا و سکه و ارز، امروز نیز با کاهش قیمت همراه بود. قیمت دلار نیز نسبت به روز گذشته، روند کاهشی خود را ادامه داد.بازار امروز طلا و سکه و ارز، امروز نیز با کاهش قیمت همراه بود. قیمت دلار نیز نسبت به روز گذشته، روند کاهشی خود را ادامه داد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، با قیمت ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۷۳ دلار و ۷۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۹۴ هزار و ۸۷۰ تومان است.


دیروز قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با قیمت  ۴ میلیون و ۶۰۲  هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.


بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، ۲۱ آذر  ۹۸، هر دلار آمریکا با کاهش ۵۰۰ تومانی به مبلغ ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و هر اسکناس یورو با کاهش ۴۰۰ تومانی به قیمت ۱۴ هزار ۲۵۰ تومان معامله شد.

دیروز  دلار  به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان و یورو با مبلغ ۱۴ هزار  ۷۰۰ تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه