اخبار داغ

دکتر رمضانیان:

دکتر رمضانیان: باید به حل مشکلات کارگران بپردازیم

دکتر رمضانیان: باید به حل مشکلات کارگران بپردازیم
رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج گفت: باید کاری کنیم که به کارگر امید و انگیزه بدهیم، مشکلاتش را برطرف کنیم، این در حوزه کار و عمل و تخصص شما عزیزان است، آنچه که باید اتفاق بیافتد بررسی همه جانبه پیرامون این موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجلاسیه هیأت های اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور با هدف تبادل تجربیات هیأت های اندیشه ورز بسج کارگران و کارخانجات کشور در برنامه ریزی و اقدامات بسیج و تعیین خط مشی های آتی بسیج در راستای کمک به رفع موانع تولید مراکز تولیدی و کارخانجات در شهر بوشهر برگزار گردید.

دکتر رمضانیان رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما باید سعی کنیم جزء خواص اهل حق باشیم.

رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج یکی از خصوصیت خواص را قدرت تحلیل دانست و گفت: خواص باید بتوانند حق و باطل، سره از ناسره را تشخیص بدهند، چه بسا ظاهر مسائل و اتفاقات با باطن آن متفاوت باشد و اگر ما نتونیم تحلیل کنیم با مشکل روبرو می شویم و نمیتوانیم نقش خود را درست ایفا کنیم.

ایشان در ادامه افزود: خواص اهل حق باید اهل عمل باشند، در این سالها جامعه ما از گفتار درمانی اشباع و بی نیاز شده، ما نیاز به کار داریم نیاز به عمل داریم نیاز به تلاش داریم، همه باید به آنچه که میگوییم عمل کنیم.

رمضانیان گفت: بحمد الله شما دوستان همگی اندیشه ورز هستید، ما باید حول درمان باشیم، ولی حول درد هستیم، نباید متوقف شد حول درد باید به سمت درمان برویم، من و شما باید در این عرصه کاری کنیم که جریان کارگری رونق بگیرد.

رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج با توجه به لزوم شناخت صحیح از شرایط عنوان کرد: امروز مهمترین مسئله جمهوری اسلامی مسئله اقتصاد و معیشت مردم است، کارگر عنصری ترین عامل و عنصری ترین مسئله ای است که اگر قرار است در اقتصاد اتفاقی بیافتد این بخش از جامعه باید وارد میدان شود.

وی گفت: باید کاری کنیم که به کارگر امید و انگیزه بدهیم، مشکلاتش را برطرف کنیم، این در حوزه کار و عمل و تخصص شما عزیزان است، آنچه که باید اتفاق بیافتد بررسی همه جانبه پیرامون این موضوع است.

رمضانیان در پایان به هم افزایی بین اقشار اشاره و گفت: هم افزایی با حرف شکل نمیگیرد، هم افزایی حاصل هماهنگی است، یکی از مصادیق هم افزایی این است که مثلا حقوقدانان محترم بیایند و مسائل قانونی و حقوقی کارگران را بررسی کنند و نیاز های قانونی این قشر را شناسایی و به قانون تبدیل کنند.

شایان ذکر است در این مراسم سردارعلی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، دکتر عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران ادارات کل کار استان ها، فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها، مسئولان هیأت های اندیشه ورز کشور و استان ها، مدیران و نخبگان کارخانجات و مراکز کار و تولید، نمایندگان مجلس و نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه