اخبار داغ

بسته شدن اکانت توئیتر خزعلی/ جزئیات جنایت هولناک عناصر نفوذی در میدان الوثبه بغداد

بسته شدن اکانت توئیتر خزعلی/ جزئیات جنایت هولناک عناصر نفوذی در میدان الوثبه بغداد
اقدام توئیتر در بستن اکانت رهبر گروه عصائب اهل الحق، دیدار نماینده جدید اتحادیه اروپا با حکیم و جنایت هولناک قتل یک نوجوان توسط افراد ناشناس در میدان الوثبه بغداد و احتمال تحریم عبدالمهدی از سوی آمریکا از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع عراقی از بسته شدن اکانت توئیتر شیخ قیس خزعلی رهبر گروه عصائب اهل الحق خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که قیس الخزعلی در آخرین توئیت خود نوشته بود : تا کی آشوب ، عدم وجود قانون ، ضعف نیرو های امنیتی ، آزادی حمل سلاح و گسترش شبه نظامیان جنایتکار ادامه خواهد یافت ؟!

,

خبر دیگر اینکه برخی منابع اعلام کردند که «محمد شیاع سودانی» احتمالا گزینه نهایی پارلمان برای انتخاب نخست وزیر موقت خواهد بود. این در حالی است که یک منبع نزدیک به جریان صدر با این گزینه مخالفت کرده است.

,

دیگر نماینده جدید اتحادیه اروپا در عراق با سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی از دیگر تحولات مربوط به عراق است.

,

یک حادثه دلخراش در میدان الوثبه بغداد؛ اقدام عناصر مشکوک در قتل یک نوجوان و آویزان کردن وی از تیربرق

,

شاید دردناکترین عکس امروز شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای عراق قتل هولناک یک نوجوان توسط افراد ناشناس در میدان الوثبة بغداد و آویزان کردن وی از تیر برق بود. ویدئوی غیرانسانی حاوی تصاویر دلخراش نشان می‌دهد که چگونه افرادی که دست به قتل آن شخص نوجوان زدند و او را از منزلی که می‌گویند در بالای آن قرار داشت و به سمت آنها تیراندازی می‌کرده خارج می‌کنند و به سمت محل اعدام می‌برند و به طرز فجیعی وی را به قتل می‌رسانند.

,

صرف نظر از روایت‌های مختلف، کشتن این نوجوان و آویزان کردن وی از تیر چراغ برق و حلقه زدن ده‌ها معترض به گرد وی و  تماشای این صحنه وحشتناک یک جنایت وحشیانه و ضد انسانی است که واکنش گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف را به دنبال داشته و خواستار شناسایی و تحویل عاملان ارتکاب این جنایت هولناک شده‌اند.

,

عبدالکریم خلف سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفته است : شخص کشته شده نوجوان ١٦ ساله‌ای به نام هیثم علی اسماعیل است که برخی معترضان در میدان الوثبه روبروی منزلشان جمع می‌شدند، به همین دلیل تنشی بین معترضان و این شخص نوجوان صورت مى‌گیرد و این شخص با اسلحه خود چند تیر هوایی شلیک مى‌کند . سپس برخی از معترضان وارد خانه وی مى شوند او را مى کشند و جسد وی را آویزان مى کنند .

,

فراکیسون جریان حکمت ملی به رهبری حکیم بر ضرورت بیرون راندن افراد نفوذی از میان تظاهرات کنندگان تاکید کرد و از دستگاه قضایی خواست قاتلان و جنایتکاران را محاکمه کند.

,

این فراکسیون تصریح کرد باید خرابکارانی که خواهان وارد کردن کشور به حمام خون هستند،‌دستگیر شوند.

,

این فراکسیون افزود آنچه در میدان الوثبه رخ داد، مستلزم حمایت جدی از تظاهرات کنندگان مسالمت جو از ظلم و جنایت عناصر نفوذی است.

,

صالح محمد العراقی از نزدیکان مقتدی صدر رهبر جریان صدر در واکنش به جنایت میدان الوثبه بغداد گفته است اگر ظرف 48 ساعت تروریست‌هایی که این جرم را مرتکب شدند، تحویل دستگاه قضایی نشوند، نیروهای کلاه آبی از میدان التحریر عقب نشینی خواهند کرد.

,

 سلام الشمری عضو پارلمان ائتلاف سائرون وابسته به جریان صدر روز پنجشنبه از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز خواست تا نفوذی ها را از صفوف خود خارج کنند و آنها را در آنچه که امروز در مرکز بغداد در میدان الوثبه  اتفاق افتاده مبری بدانند.

,

این در حالی است که تظاهرات کنندگان  میدان التحریر تاکید کردند: آنچه در میدان الوثبة اتفاق افتاد جنایتی است که  تظاهرات کنندگان و بشریت آن را  محکوم می‌کنند.

,

احتمال تحریم عبدالمهدی از سوی آمریکا

, احتمال تحریم عبدالمهدی از سوی آمریکا ,

العربی الجدید چاپ لندن نوشته است که قرار است تحریم‌های جدیدی علیه مقامات عراقی به اتهام سرکوب تظاهرات، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و تعامل با ایران اعمال شود که نام عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر مستعفی عراق نیز در این فهرست وجود دارد.

,

انفجار در شرق بغداد

, انفجار در شرق بغداد ,

شبکه الفرات از انفجار دو بمب دست ساز در شرق بغداد خبر داد که تلفاتی هم به جا گذاشته است.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه