اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری:

مردم برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند/پیروی از ولایت فقیه؛ ضامن امنیت کشور

مردم برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند/پیروی از ولایت فقیه؛ ضامن امنیت کشور
یببینید در برخی کشورها که ولایت فقیه حاکم نیست چه مشکلاتی پیش آمده است، اما در کشور ما با توجه به رخداد هفته های اخیر، پیروی از رهبری امنیت را به کشور برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجشنبه در پیش کنگره آیت الله تالهی و گرامیداشت یاد علمای بزرگ و شهیر شهرستانهای رزن و درگزین که در دمق سردرود برگزار شد گفت:سعادت ما در بودن خدمت علمای ربانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان،,

وی، با با اشاره بر سخن  امام خمینی (ره) مبنی براینکه فرمودند: سعادت ما در این است که پیروی از ولایت فقیه داشته باشیم تا مملکت ما آسیب نبیند افزود: ولایت فقیه یادگار ماندگار گذشتگان است.

,

موسوی اصفهانی، اتفاقات کشورهای منطقه را تلخ و نگران کننده دانست و تاکید کرد: یببینید در برخی کشورها که ولایت فقیه حاکم نیست چه مشکلاتی پیش آمده است، اما در کشور ما با توجه به رخداد هفته های اخیر، پیروی از رهبری امنیت را به کشور برگرداند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقدیر از جایگاه والای علمای منطقه رزن ،درگزین و سردرود گفت: باید از علمای گذشته  تقدیر کرد که این امانت ولایت را به ما سپردند.

,

مدیر عالی حوزه های علمیه استان همدان، با اشاره به ایام ثبت نام حوزه های علمیه و برکات حضور جوانان در حوزه های علمیه گفت: برای فرستادن فرزندان خود به حوزه علمیه که در واقع لشکر امام زمان(عج) می باشد قدم بردارید، نمی‌گویم هر کس در حوزه های علمیه حضور دارد یا عمامه به سر است مورد تایید هستند اما عموم حوزویان ما در سربازی امام زمان قدم برداشته اند.

,

موسوی اصفهانی با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بصیرت افزایی برای انتخابات آینده همه وظیفه داریم و باید همه به خدا ،پیامبر،ائمه و شهدا قول دهیم که در انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهیم کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم اصلح را انتخاب کنیم باید عملکرد نمایندگان را دقیق زیر نظر بگیریم ،موضع گیری شفاف از آنها بخواهیم که آیا در رای دادنشان شفاف بودند؟

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان باید دید نمایندگان در موضع گیری ها چه دیدگاهی داشتند تصریح کرد: آیا در واقع نظر شفافی داشتند یا در شهرستان طرفدار رهبر بودند و در مجلس حرف دیگری زدند؟یا در استیضاح وزرا می‌گفتند به این استیضاح رای داده ام و بعد در عمل دیدیم که برخی استیضاح ها از حد نصاب افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه