اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه؛

مردم با رای خود مدرس ها را وارد مجلس کنند/ مشکلات اقتصادی با همت مسئولان حل می‌شود نه با چاپ اسکناس

مردم با رای خود مدرس ها را وارد مجلس کنند/ مشکلات اقتصادی با همت مسئولان حل می‌شود نه با چاپ اسکناس
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم باید تحقیق کنند تا بهترین، امین ترین، شایسته ترین و انقلابی ترین افراد را منتخب و با رای خود مدرس ها را وارد مجلس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مومنان باید یکدیگر را حمایت کنند، تاکید کرد: باید به داد برادران دینی خود برسیم و اخوت دینی را در جامعه پر رنگ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: نباید گذاشت تا دشمنان اسلام در میان امت های مسلمان از جمله کشورهای عراق، لبنان، ایران، یمن و ... رخنه کنند و باید به این جمله از قرآن که می فرماید "اشداء علی الکفار رحماء بینهم" عمل کنیم.

,

دری نجف آبادی با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: 40 سال پیش در روز 27 آذر ماه آیت الله دکتر مفتح را در دانشکده الهیات به همراه دو تن از محافظانش به شهادت رساندند. پس از شهادت ایشان بود که امام خمینی(ره) این روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند.

,

مبادا افراد مسئله دار در حوزه و دانشگاه مقدسات را زیر سوال ببرند

, مبادا افراد مسئله دار در حوزه و دانشگاه مقدسات را زیر سوال ببرند,

امام جمعه اراک تصریح کرد: اساس این است که دانشجو و طلبه خدمتگزار اسلام، کشور و ملت بزرگ ایران باشند و در این راه مجاهدت کنند. نه طلبه ها تافته جدا بافته ای هستند و نه دانشجویان و همگی باید افتخار کنیم که خدمتگزار مردم هستیم. همچنین باید همگی مواظبت کنیم تا مبادا افراد مسئله دار در حوزه و دانشگاه مقدسات را زیر سوال ببرند.

,

وی به بیان هدف دانشگاه و حوزه پرداخت و افزود: هدف دانشگاه پیشرفت کشور و علم و فناوری و هدف حوزه پیشرفت و تبیین دین و قرآن و علوم اسلامی است و هر دو تلاش دارند تا این ملت بزرگ به قله های بلند علم و معرفت و کمال برسند.

,

دری نجف آبادی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه، بیان کرد: دشمنانی که این هدف را در سر دارند بدانند که کور خوانده اند و به هدف خود نخواهند رسید چرا که اینجا سرزمین امام خمینی(ره)، ائمه معصومین(ع) و اسلام است.

,

نباید برای تدبیر ضعیف دولت در اقدام اخیرش، آب به آسیاب دشمن ریخت

, نباید برای تدبیر ضعیف دولت در اقدام اخیرش، آب به آسیاب دشمن ریخت,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن اشاره به وجود نواقصی در کشور گفت: علی رغم اینکه اقدام اخیر دولت مورد انتقاد بسیاری از افراد بود، ولی مصلحت کشور این بود که همه دست به دست هم داده و کار را پیش ببریم. نباید برای تدبیر ضعیف دولت، آب به آسیاب دشمن ریخت و کشور را به آتش کشید چرا که همه با هم برادریم و در یک کشتی نشسته ایم. از آن طرف باید در مقابل دشمن نیز بایستیم و در دهان آمریکا و اسرائیل بزنیم.

,

وی با بیان اینکه امنیت منطقه را آمریکایی ها نمی توانند تامین کنند، گفت: آمریکایی ها غلط می کنند که می خواهند چنین کاری کنند. این سرزمین قبل از پیدایش دولت آمریکا سرزمین ایرانیان بوده است.

,

دری نجف آبادی با اشاره به نفوذ استکبار جهانی در کشور های منطقه خصوصا بحرین، گفت: آمریکایی ها نسبت به شیعیان بحرین ظلم و جنایت می کنند و با کمک آل سعود خبیث سعی در تسلط بر مردم این منطقه دارند.

,

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از همه دانشجویان و حوزویان خواهش می کنیم تا آب به آسیاب دشمن نریزند و همه تلاش کنند تا استان مرکزی استان امنی باشد تا مردم بتوانند آگاهانه افراد شایسته را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند.

,

مردم با رای خود مدرس ها را وارد مجلس کنند

, مردم با رای خود مدرس ها را وارد مجلس کنند,

وی افزود: مردم باید تحقیق کنند تا بهترین، امین ترین، شایسته ترین و انقلابی ترین افراد را منتخب کنند و کاندیداهای مجلس نیز باید از تبلیغات سوء بپرهیزند. البته شورای نگهبان نیز باید افراد دلسوز را تائید کند. مردم نیز باید با رای خود مدرس ها را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

,

باید از مونتاژکاری صرف دست کشید و به سمت طراحی محصولات رفت

, باید از مونتاژکاری صرف دست کشید و به سمت طراحی محصولات رفت,

دری نجف آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش و فناوری گفت: باید دانشگاه ها به مسئله پیشرفت صنایع اهمیت دهند چرا که بزرگترین مشکل صنایع ما چه در کشور و چه در استان عدم پژوهش و تحقیقات است. متاسفانه در این زمینه ضعف داریم. در واقع باید کاری کرد تا افراد متخصصی در صنایع داشته باشیم تا از مونتاژ کاری صرف نظر کرد که خود بتوانیم طراحی کنیم و اگر روزی به علت های مختلف نتوانستیم قطعات را از خارج کشور وارد کنیم کار روی زمین نماند.

,

وی با بیان اینکه در طول این سال ها صنایع کشور از جمله خودروسازی می بایستی معجزه می کردند تصریح کرد: چرا در بسیاری از صنایع که پتانسیل بسیار خوبی وجود دارد، باید وارد کننده باشیم؛ در حالی که ظرفیت صادرات وجود دارد. به عنوان مثال در صنعت پوشاک که ظرفیت بسیاری در کشور وجود دارد، چرا همچنان باید از کشور ترکیه پوشاک وارد کنیم.

,

دری نجف آبادی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان باید وارد این عرصه شوند و با همت خود مشکلات موجود در صنایع کشور را بر طرف کنند تا مشکلات اقتصادی نیز برطرف شود.

,

مشکلات اقتصادی با همت آحاد مردم حل می شود نه با چاپ اسکناس

, مشکلات اقتصادی با همت آحاد مردم حل می شود نه با چاپ اسکناس,

وی با تاکید بر اینکه چاپ اسکناس نمی تواند مشکل تورم را حل کند، گفت: باید با همت دانشمندان این مشکلات را برطرف کرد و همانطور که در عرصه جنگ سخت باید قدردان شهدا بود، در عرصه جنگ اقتصادی نیز باید قدردان کارگران بود چرا که آنان سربازان چنین جنگی هستند و کشور را از وابستگی اقتصادی نجات خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه