اخبار داغ

امام جمعه یزد:

استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد

استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد
امام جمعه یزذ در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و در حوادث ماه‌های اخیر بخشی از آن به خوبی دیده شد، گفت: دشمن می‌خواهد با ضربه‌زدن به امنیت، مطامع پلید خود را که همان تضعیف اساس نظام است، دنبال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و در حوادث ماه‌های اخیر بخشی از آن به خوبی دیده شد، افزود: دشمن می‌خواهد با ضربه‌زدن به امنیت، مطامع پلید خود را که همان تضعیف اساس نظام است، دنبال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد افزود: برای از بین رفتن امنیت کشور نیاز به زمینه است که دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی در فضای مجازی دارد تا ذهن مردم را نسبت به نظام، دین اسلام و مسؤولان کشور بدبین کند.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود در داخل کشور با همکاری برخی دولت‌های مزدور منطقه چشم دیدن آرامش جامعه ما را ندارند بنابراین با رواج شایعه و شبهه می‌خواهند روح ناامیدی را گسترش دهند.

,

ناصری تصریح کرد: دشمن در جریان اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد دنبال سوء استفاده بوده تا بتواند امنیت کشور را از بین ببرد و برخی از مردم هم که متوجه نیستند با این افراد دست‌نشانده دشمن همراه می‌شوند تا نقاط مهم و ارتباطی مردم را نابود کنند.

,

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: استکبار جهانی برای  ناامن کردن کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی و پخش برخی مسائل بی اساس به خصوص در بین جوانان به دنبال جداکردن آنها از نظام و انقلاب اسلامی هستند که بیداری همگان و خانواده‌ها را طلب می‌کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بارها و بارها گفته‌ایم که مذاکره با دشمن هیچ سودی برای ما ندارد بلکه آن‌ها دنبال سو استفاده‌شان از جمهوری اسلامی هستند و فقط می‌خواهند که ما زیردست آن‌ها باشیم تا هر آنچه می‌خواهند بر سر ما بیاورند.

,

وی ابراز داشت : نظام جمهوری اسلامی با تمام نظام های دنیا متفاوت است چرا که در این نظام حاکمیت از آن خداست و بندگی خود را به خدای متعال سپردیم و این تفاوت عظیم بین نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های جهان است.

,

ناصری تاکید کرد: برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری دادیم که باید اسلام و دین را حفظ و بتوانیم آن را به سراسر جهان منتقل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه