اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

تیر دشمن در توطئه‌های اخیر به سنگ خورد/ رضایت مردم از حاکمیت مانع نفوذ دشمن

تیر دشمن در توطئه‌های اخیر به سنگ خورد/ رضایت مردم از حاکمیت مانع نفوذ دشمن
ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: تیر دشمن در طراحی توطئه‌های اخیر کشورهای عراق، سوریه و فلسطین به سنگ می‌خورد و رضایت مردم از حاکمیت نیز مانع نفوذ دشمن می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: دشمن در طراحی توطئه های خود تلاش داشت تا از درون کشورهای عراق، سوریه و فلسطین را متلاشی کند اما تیر دشمن در این توطئه به سنگ می خورد و دشمن به نتیجه نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مورد حمله قرار دادن مراکز آمریکایی توسط این کشورها اقدامی است که سبب راندن دشمن به عقب می شود و جبهه مقاومت پیروز میدان است.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به عملکرد مسئولان گفت: افزایش یکباره قیمت بنزین مشکلاتی را در کشور ایجاد کرد و مسئولان اجرایی ما خوب عمل نکردند در حالی که می توانستند از سال های قبل به مرور زمان قیمت بنزین را کم کم اضافه کنند نه این که یکباره قیمت بنزین افزایش یابد و شوکی به جامعه وارد شود.

,

وی با تاکید بر رفتار مناسب مسئولان با مردم بیان کرد: مسئولانی که میزی در اختیار دارند  ضروری است تا با مردم خوب برخورد کنند و اخلاق را در برخوردها رعایت کنند و نارضایتی تراشی نکنند.

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برخی از مسئولان متاسفانه با مردم خوب برخورد نمی کنند و یکی از عوامل ناراضی مردم برخورد نامناسب مسئولان اجرایی است.

,

وی با اشاره به فضای مجازی و جوانان افزود: جوانان در فضای مجازی رها شده اند آن هم اینترنتی که مدیریتش در اختیار دشمن است و ضروری است که برای جوانان برنامه ریزی شود تا اوقات فراغت خود را به بهترین شکل و با برنامه های مناسب پُر کنند.

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور عنوان کرد: دشمن شبانه روز علیه کشور ما برنامه ریزی می کند تا یک ضعف را بزرگ نمایی و از فرصت ها سواستفاده کند و در حوادث اخیر دشمن با برنامه ریزی وارد میدان شد و دست به اقدامات خرابکارانه ای مانند تخریب و آتش زدن اموال عمومی زد.

,

وی بیان کرد: برخی از افراد هم اعتراض داشتند اما اشرار سواستفاده کردند و اقداماتی را انجام دادند که کام مردم را تلخ کردند و برخی بدون آگاهی در این اعتراضات حضور داشتند و رهبری با سخنان خود آتش این اغتشاشات و فتنه را خاموش کردند.

,

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: گروه های امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد راه اندازی شده و هر کسی تمایل دارد به این گروه ها بپیوندد چرا که این تذکرات اثر بخش است.

,

 

,

در انتخابات با وسواس خاصی انتخاب کنیم

, در انتخابات با وسواس خاصی انتخاب کنیم,

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه دوره چگنی نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه چگنی با توجه به نقش مردم در نظام اسلامی در اندیشه امام خامنه ای اظهار داشت: در منطق و اندیشه امام خامنه ای بدون آراء مردم، بدون حضور مردم و بدون تحقق خواست مردم خیمه نظام اسلامی برپا نمی شود و نمی ماند بلکه مردم نقش مستقیم، استحکام و استمرار بر حکومت دارند و حکومت اسلامی نقش مردم را بسیار اثر گذار می کند.

,

وی مردم سالاری دینی را یک الگوی جهانی دانست و افزود: ما از اول انقلاب تا به امروز هر کاری را محول به مردم کرده ایم خوب پیش رفته است  و در انتخابات نیز با وسواسی خاص انتخاب کنیم و ملاک های را که رهبری فرموده اند دنبال کنیم.

,

امام جمعه دوره چگنی عنوان کرد: مردم سالاری متکی بر نظام اسلام است و فقط یک قرار داد عرفی نیست بلکه مواجهه به رای مردم، اراده و خواست مردم است که در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری یک وظیفه دینی است.

,

امام جمعه دوره چگنی رضایت مردم از حاکمیت را مانع نفوذ دشمن دانست و گفت: نقش و آراء مردم و رضایت جامعه از حکومت، مردم سالاری از زمینه دیگری نیز مهم و قابل اعتنا است و آن در حفظ اصل نظام اسلامی است.

,

وی باتوجه به بزرگ نمایی کردن اینستکس تصریح کرد: برای مانع از گام پنجم ایران در برابر بدعهدی آمریکا و اروپا مسئله کانال مالی را با یک فریب مطرح کرده است که هدف اصلی از بزرگ‌نمایی اینستکس سوق دادن ایران به سمت توافق بازدارنده از برجام است  که با پرهیز از ساده انگاری و براساس عزت،حکمت، مصلحت و دقت در مذاکرات باید از منافع ملی دفاع کرد.

,

 

,

مجلس طراز انقلاب مجلسی پویا، نترس و مردمی است

, مجلس طراز انقلاب مجلسی پویا، نترس و مردمی است,

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کوهدشت نیز به امامت حجت الاسلام طهماسبی در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

,

امام جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خواستار عطوفت با معترضین شد و گفت: حساب  مردم معترض به گرانی بنزین از معاندین جداست و باید با عطوفت با آنان برخورد شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود اینستکس را نقشه ای برنامه ریزی شده دانست و افزود: مزاکره کنندگان نباید اشتباه برجام را تکرار کنند.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ادعای آمریکا در خصوص عهدشکنی ایران در برجام عنوان کرد: تمام نهاد های بین المللی برنامه های هسته ای ایران را تایید کرده و ادعای آمریکا را در خصوص عهد شکنی ایران تکذیب کرده اند.

,

وی معامله قرن را جنایت جدید سران کفر و مرتجعین منطقه دانست و گفت: پدیده صهیونیسم زاییده انگلیس وپرورش یافته دامن آمریکا است

,

طهماسبی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باید در کنار هم مردم را رشد فرهنگی و دینی بدهند تصریح کرد: دانشگاه باید محل رشد اخلاق و فرهنگ باشد.

,

وی انتخابات را مظهر مردمسالاری دینی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهارداشت: خیمه نظام با رای مردم بر پا می‌شود.

,

امام جمعه شهرستان کوهدشت میزان را رای ملت دانست و افزود: روحانیت زبان گویای مردم است و باید حرف دل مردم را بیان کرد

,

وی وظیفه مردم را مشارکت حداکثری و همچنین انتخاب اصلح دانست و عنوان کرد: باید مجریان سالم در راس کارهای انتخابات قرار بگیرند.

,

طهماسبی وعده های پوچ و بی پشتوانه انتخاباتی را نشانه عدم صلاحیت ان کاندیدا دانست و خاطر نشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی نباید با تبلیغات بیهوده و تضعیف دولت مردم را مایوس کنند.

,

وی مجلس طراز انقلاب را مجلس انقلابی، نترس و مردمی  خواند و گفت: نامزدها باید خدمات نظام را بیان کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه